Några dagars ledigt...

Ja då har vi lämnat Oslo för denna gång..Vi ankom till Malmö vid 05,15 i morse efter en lång bussresa, det var ju sådant snöväder i Oslo så jag är tacksam att vi kom fram helskinnad=) ( Så mamma du kan pusta ut för denna gång men som sagt lika bra du vänjer dig då jag ständigt kommer vara på resande fot nu...)

Vi har nu 3 dagars ledigt då vi inte har någon is förän torsdag efter showen. Dessa dagar har jag valt att spendera i Helsingborg. Skönt att komma hem lite, fixa packningen då den behöver kompletteras. Så den som har tid och lust att ses något är det bara att höra av sig så klämmer vi in det...

Annars blir det rätt lugna 3 dagar då jag verkligen behöver bli helt frisk. Går iaf åt rätt håll med förkylningen=) Längtar nästan redan tills jag är tillbaka till gänget och får åka skridskor så himla bra trivs jag! Då ska det jädrar i mig tränas!

Tjohoo från hbg denna gång=)

Kommentarer :

#1: sirran

hej!

vad fint att du har lite ledigt for att kurera dig!!

jag borjar plugget imorrn, och ar redo!!!

krya pa dig sweety!! pusss! alla halsar har fran connecticut!

skriven
#2: Sofie

Hej Sofie!

Vad skont for dig att vara hemma ett tag. Krya pa dig!

Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :