A sister´s keeper


Ja det är namn på en film vi såg i går kväll på bio. Den var hur bra som helst! Jag förstod tom hela filmen bra, (jag är ju inte direkt bäst på engelska och ingen film person) så jag är extra stolt över mig själv=). Den var så himla gripande och jag satt och bölade nästan hela filmen så bra den var. Ni måste se den! Budskapen var så bra och jag insåg verkligen hur mycket min famlij och vänner betyder för mig! Jag saknar er alla!

Filmen var en perfekt avslutning på en fantastisk dag! Efter att vi kom tillbaka från vår sightsingtripp och sett pyramiderna var vi ett gäng som gick ut och åt på Kalifornia Pizza kitchen (sjukt god pizza var det precis så som jag vill ha den om jag ska äta pizza för ni vet ju alla att jag inte är någon pizzaperson..men det var super gott denna gång!) Vi avslutade med glass på coldstone som också var sjukt gott! Båda dessa 2 ställena är typiska amerikanska ställen som alla älskar..Jag håller liksom på att lära mig in i det amerikanska världen. Inte dag och allt var helt perfekt! För att inte inlägget ska bli för långt berättar jag om sightsingen en annan dag.Här är bild på direkt den bästa maten men det var ju faktiskt vår lediga dag så då får man unna sig. Det var en klockren kväll och dag och allt var helt perfekt! Här följer lite bilder på mig och min syster som de säger här, (tyckte vi var lika trots att jag är svensk och Meggan amerikan)

Lite bilder från middagen.

Min maga är fortfarande inte bra men jag har fått någon medicin i dag som jag ska äta några dagar nu så jag hoppas det ska hjälpa..Annars är allt bra förutom att jag har lite ont i benen efter att ha bestigit pyramiderna i går med det är det värt!

Kommentarer :

#1: Mamma

Vi saknar Dig också:)

Låter som en riktigt mysig dag/kväll. Var pyramiderna en höjdare?

Hoppas medicinen hjälper din mage!!

Ja ni ser faktiskt rätt lika ut måste jag säga:)

Kramar mamma från i dag ett soligt Bollnäs:):)

skriven

Kommentera inlägget här :