Äntligen klara!

Ja då var vi äntligen klara med showerna för denna vecka. Det har varit en tuff vecka så den lediga dagen i morgon är väldigt välbehövlig! Jag har fått göra tinker fairy alla shower i helgen vilket har varit kul men också jobbigt eftersom man är betydligt nervösare när man gör nya nummer.. (Jag har gjort 2 olika fairys så det gör det ännu rörigare..)Både kroppen och knoppen är helt slut + att jag kommer att få fina blåmärken då jag ramlat 2 gånger illa. Första gången i går i seahourse då någon åkte rakt in i mig pga av panik då något oväntat hände honom (så det var inte mitt fel den gången). Men i dag var det mitt eget fel när jag föll i wilde beast..ni ska få se kosymen en annan gång så förstår ni att det inte är den bästa att ramla i,,,Man har som ett stort djur som sticker upp på ryggen så när jag ramlade i den gick den sönder och det är inte lätt att komma upp. Jag ramlade för att det var alldeles för trångt när vi skulle runt ett stort berg vi har på isen..Det är inte min normala roll så det är inte bara att vara spare för nummer..Men som tur är fick vi beröm och numret löste sig på bästa möjliga sätt.. Men som sagt nu är vi klara och i kväll ska vi fira då det är överraskningsparty för en tjej som fyller år till veckan, det ska bli skoj och välförtjänt till oss alla. I morgon ska vi kanske till the black market, hoppas jag överlever..=) Ni får väl se på tisdag om det kommer ett nytt inlägg eller inte..


Puss å hej leverpastej!

Kommentera inlägget här :