Genrep..

Ja då var det dags för genrep..Vi har kört hela showen redan någon gång med kostymer för de nya, vilket kändes rätt roligt då vi bara var ett få som hade dem på oss och inget smink eller ljus..Men det börjar kännas bättre, har lite bättre koll nu. Men behövs tränas med kostymer med för det är helt annorlunda. Har många snabba byten och en del kostymer tar en hel evighet att få på sig..Jag blev helt slut bara av alla byten..Märks att mexico ligger på över 7 000 meters höjd..Han ta en bild på mig som seahourse men självklart glömde jag sladden till kameran för att lägga in dem på datorn..Så ni får vänta lite till...

Efter genrepet i kväll ska vi hem tills en tjejs moster på middag som jag nämde innan, det ska bli skoj. Alltid kul att komma hem till folk. Har inte varit så jätte mycket tid till att umgås utanför showerna innan så det ska bli kul!

Hoppas ni alla har en trevig lördagkväll hemma i sverige! Saknar faktiskt sverige och svensk sommar men den kanske är borta nu som det lät på mamma!? Men hoppas den kommer tillbaka tills jag är hemma igen för då vill jag absolut hänga med och åka båt och ring, jag älskar det! kan knappt vänta på det..

Kommentarer :

#1: Maja

Haha ja ringen var helt galet... jag har faktiskt ont i kroppen idag.. kanske för att jag spände mig som en tok för att inte ramla i.. det var inte så lyckat... men siri var modig o magnus brassa på rejält med fart och hon studsa runt som en vante.. men tuffast var så klart richard som körde hela fyra gånger och flög ur och vurpa rejält :) ... vädret har varit kanon hela veckan och vattnet runt 22 grader.. väldigt härligt.. vi har grillat varje kväll och varit o dansat en sväng också.. men nu kära sofie är vädret kass och ska nog vara så hela veckan så njut du av värmen och var glad att du är i mexico... :)



Väntar på bilder :)



puss o kram



kick as!

skriven
#2: sofie

Låteer verkligen skit kul med ringen! klart att Richard ska vara tuffast, vem annars!? =) Tycker synd om dig som har ont..hoppas det går över. synd att härliga vädret tagit slut för er..Ska njuta av mexico jag nu, förhoppningsvis får vi mer tid nu till att hitta på saker=) hälsa alla och ta hand om er! bilder kommer! kramar

skriven

Kommentera inlägget här :