Här kommer äntligen lite bilder..

Jag som seahourse i under the sea. Skit fräck kostym tycker jag. Vi gör en jätte rolig dans till kiss the girl medan ariel åker sitt solo..Stegen sitter inte 100% men det börjar bli bättre..


Denna kostym har jag i finalnumret då jag är en garden fairy. Jag har även en stor blomma i handen som jag inte har här på bilden. Hela andra delen av showen är tingeling. Detta är nog en av mina favorit kostymer.



Mer bilder kommer på resten av kostymerna en annan gång, har inte hunnit tagit fler då alla klädbyten är väldigt snabba..

Kommentarer :

#1: Bea

åå vad kul med bilder, mer sånt du;)

miss you

skriven
#2: sofie

lovar att försöka med bilder men det tar sådan tid + att min kamaera tar så dåliga bilder i mörker..men ska försöka..Saknar er hemma med!kram

skriven
#3: maja

Haha gud vad gullig du är :)

skriven
#4: Lisette

Soooooofffffiiiiieee du är så fin!!!! Hoppas att det går bra för dig, njut riktigt ordentligt gumman!



Saknar dig så mycket här hemma!! Puss

skriven

Kommentera inlägget här :