Hard Rock Café

Ja i går kväll var vi alla på hard rock café och käkade. Det var en av tjejerna som fyllde år. Det var super trevligt och gott! Det är lite av tradition med Disney att gå på hard rock för det är rätt coolt att kunna säga att man varit på hard rock i rätt många länder.. Så nu har vi även varit i Mexiko. Jag hade en dejt denna kväll med Juli som är bög..Han tyckte jag var så söt trots att han är bög så han ville att jag skulle vara hans flickvän för en kväll och ville bjuda på middag. Jag hade innan hjälpt honom med ticket account ( det är alltid några stycken som räknar biljetterna efter showerna för att se så det stämmer hur många som tittat, för det tjänar man extra pengar). Han ville bjuda för det och jag sa ok, nog för att vi har bokat in en till dejt så jag får bjuda nästa gång, måste ju vara rättvisst=)

Vi lyxade till det med drink och efterrätt för det tyckte vi att vi var värda efter våra prestationer. Jag drack en strawberry daiquiri som är så gott! ( Dock var den inte som på dahlbergs i hbg där de är bäst!) Det gick bra för mig att göra silvermist. PD:n tyckte det var bra å det är ju kul att höra. Även om jag inte kommer att göra silvermist här ser Judy det (högsta chefen för alla shower som bestämmer alla roller) och det ökar mina chanser för framtiden. Mel (PD:n ) sa att det altid är bra att visa upp saker för framtiden så jag ser det hela som en del i min utveckling och som en bra träning. Men som sagt det gick bra fast jag inte tränat  så mycket och var trött men det kan ju alltid bli bättre=)

Jag och juli med våran dessert vi delade=) super gott var det!
 
 
I kväll är jag held död, typ inte kontaktbar..Jag måste hem och sova nu..Missade en del av sista numret i dag..Pinsamt för jag gjorde det i går med..I går tänkte jag på presentations och var nervös för det att jag glömde det och i dag var jag nog bara helt slut att jag missade det..Är inte hela världen men inte kul när det händer 2 gånger i följd.. Skärpning Sofie!

Godnatt på er!

Kommentarer :

#1: Anonym

vad trevligt och mysigt du verkar ha det:) å vad roligt att det dessutom går bra för dig och att du får beröm och allt:) men blir allt lite stolt:P fortsätt i rätt riktning så kommer det här galant! vi alla tror och tänker på dig gumman! kramar!

skriven
#2: kusinvitamin

glömde skriva namn:p / Bea

skriven
#3: Mamma

Oj oj hur gick det, blev det böter:(

Hoppas du haft möjlighet att vila upp dig lite iaf, kom ihåg att du måste vara rädd om dig för det är vi:)

Hoppas det nya numret gick bra igår. Hör av dig om du får möjlighet ikväll, jag är uppkopplad utifall:)

Kramar mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :