Pontus 17 år!

Ja i dag var brorsan 17 år då, kan ni fatta att den lilla filuren har blivit så stor, ja för det vet vi alla att han är..Ett stort grattis i från mig i erfterskott iaf. Hoppas du hade en bra dag trots att jag inte var där..=) tänkte på dig!

Med mig är väl allt bra förutom att mitt huvud är fullt av massor av nya nummer och olika rörelser och gud vet vad..Jag vet inte hur jag ska komma i håg allt..Men jag tänker inte oroa mig för jag vet att det alltid löser sig till slut. nu har vi ju iaf reharsals (träning för alla) innan showerna börjar så då får man ju lite mer tid att träna in allt vilket är bra. Sist gång jag började var det rätt in i allt som gällde. Nu vet jag lite mer vad det handlar om nog för att det ändå är väldigt mycket nytt då alla shower har sina egna vanor. Sedan är det ju en helt annnan show å den kan jag ju inte alls så när det pratar om olika nummer och så fattar jag inte så  mycket. Sedan är jag oxå väldigt dålig på alla disney filmer och karaktärer särskillt när allt är på engelska med. Så i bland är det extra svårt och man kan få sig några goda skratt..Som tex ostrich hade jag ingen aning om vad det betyder å tänkte att det är väl kul att vara de (är det i circle of life från lejonkungen)..jag lärde mig numret och visste egntligen inte vlket djur jag imeterade men efter att Siri talat om att det betyder struts fick vi båda oss ett gott skratt! Så trots att det  är väldigt mycket nytt så är det även roligt och utmanande. Nog för att det är ovant med tour livet, tänk att 2 månaders break kan göra så mycket. Men jag lovar att göra mitt bästa!

Nä nu är det snart träning igen, jag bor i mina skridskor kan man säga, från 9-18 håller vi på, har bara lunch paus nu..Tisdag till söndag är det såhär innan showerna sedan börjar..Förhoppningsvis ska allt sitta tills dess!

Kommentarer :

#1: YOO! Sirran

Hahah, ostrich!!! så jäkla kul! då måste berätta hur det gick!! jag saknar dig redan, love u!!!

skriven
#2: Mamma

Hej Gumman!

Hoppas allt känns ok där borta och att du klarar dina fötter, 9-18 i skridskorna låter tufft för fötterna:) Låter vettigt att ta det lugnt du fixar det säkert som vanligt, ett och annat gott skratt kan det ju bli men det får du väl bjuda på:)

Kan vi kanske höras när du har lunch, skriv om du hinner:)

Soliga kramar från mamma och hela Bollnäs:)

skriven
#3: Louise

äntligen hitta jag din blogg! ska bli kul att följa dina spännande äventyr!! Lycka till med allt! :D kramar Lollo

skriven

Kommentera inlägget här :