Sorry att det dröjer mellan inläggen..

Jag borde verkligen försöka blogga lite varje dag annars blir inläggen lätt långa..Men det är så fullt upp att jag inte alltid hinner men ska försöka..

Allt är bra iaf! Nu har showandet verkligen satt i gång på allvar, 2 shower i dag liksom i morgon sedan väntar 3 lördag och söndag så det är verkligen fullt upp! ska inte klaga, bara att bita i hop och göra det! Måste dock tänka på att äta och dricka bra för det är SÅ varmt nu! Har varit kanon väder hela veckan och tom. solguden Sofie är rätt nöjd efter att ha haft några dagar vid poolen. Det räcker liksom med 2 h där så är man stekt..Men jag har inte bränt mig vilket är bra.Jag kör med lite och ofta i solen ist. Brukar ofta äta min frukost eller lunch vid poolen och sedan göra något annat. Man orkar inte mer..Jag känner av att vi är på hög höjd för jag är riktigt trött och sliten i dag. Skulle försöka mig till gymet och springa en sväng i en mysig park precis vid hotellet men det var jobbigt..Förhoppningsvis vänder det..

I går var jag på ett jätte stort zoo och såg massor av olika djur. Var där 2 h och han bara se en liten del..Men jag blev ändå rätt nöjd. så skönt att komma ut och göra något annat innan showandet börjar, man liksom samlar energi då för att klara alla shower. Jag knäppte massor av kort där som jag ska lägga upp när jag får tid. Hoppas verkligen ni har förståelse för att det dröjer i bland med inläggen och att bilder kommer senare..Jag är jätte glad för alla som följer min blogg! Tack för det! Så kul med era kommentarer och stöd!

tack och hej för mig!

Kommentarer :

#1: Sofie

Lycka till nu med alla shower gumman! Klart vi ska göra något allihop, vi snackade igår om att åka till liseberg en gång och även att laga mat hemma hos Calle fast att han inte ens var med hah! När kommer du hem egentligen? Kramar

skriven
#2: Mamma

Låter underbart med sol och värme. Här har regnat konstant i 2 dygn nu, usch nu får det räcka:( Rockweekend i Kilafors har verkligen otur.

Lycka till med allt showande! Bra att du tänker på att äta och dricka och att ladda batterierna:)

Kram från mamma och ett regnigt Bollnäs:(

skriven

Kommentera inlägget här :