Ångest söndag..

Ja detta är nog första söndagen på mycket länge som jag har lite halv ångest..Har haft en helt underbar långhelg med massa roligt och nu när det är över och man gör ingenting känns det så tomt..Jag är verkligen jätte trött och behöver göra ingeting. Fast man måste ha tråkiga dagar för att kunna ha roliga så hatar jag det! Ångesten kommer väl för att jag vet att detta var min sista helg i Sverige på ett tag. Åker ju nästa lördag till Mexico. Jag vill verkligen inte det nu..Jag har sagt det innan å jag säger det igen, gud vad jag älskar livet för tillfället varför ska man då måsta lämna??Men det finns ju en verklighet med. I bland måste man offra saker för sin karriär..Fast det känns tufft.Men jag ska visa att jag är stark och fixar det!

Midsommarafton var helt klockren, tack för den underbara dagen/kvällen! Verkligen kul att det blev så lyckat trots att vi var lite i sista minuten. Teamwork är det rätta ordet så härligt jobbat tjejer!
 Vi som fixade middag och festen till midsommar. Här i våra fina midsommarkransar.

Tack för 2 underbara veckor i hbg, haft så himla skoj! Saknar er alla redan massor..Men jag kommer tillbaka igen efter Mexico! Då får vi göra om allt detta!

Puss å Kram på er!

Kommentera inlägget här :