Gud vad jag älskar livet för tillfället!

Kan man inte bara frysa tiden för en stund?? Allt är helt perfekt nu och jag har så himla roligt hela tiden..Den ena dagen bättre en den andra. Det är så roligt att vara i hbg. Så många att träffa att tiden knappt räcker till. Skulle behöva lite mer egen tid för att fixa allt som måste göras men det är hela tiden något annat som lockar mer. Så jag känner verkligen att jag haft tid att umgås med alla nog för att man alltid vill ha mer..
I helgen var det först träning lördag morgon och sedan en runda på stan och en super lyckad utekväll. Först hemmafest, Hälsing, Zoo bar och sist men inte minst Cardan. Så mycket folk! Men det hindrade inte oss från att ge järnet..En klockren kväll och natt! Önksar jag kunde få göra om det men tyvärr hinns det inte med..Måste hem till midsommar eftersom jag är bjuden på bröllop på midsommardagen. Det ska bli jätte roligt men dagen är inte den bästa i tajmingen..Hade velat vara kvar här nere lite längre. Känns nästan som jag inte vill till Mexico för att jag har så rolgt här. Men det blir säkert bra bara jag kommer i väg.Som sagt man kan inte få allt här i livet. Jag ska göra allt jag bara kan för att njuta av dessa sista dagar i hbg för denna gång. Nä nu måste jag göra lite nytta innan det är dags för träning igen. Har ju köpt gymkort och det är så sjukt kul att träna där. Ännu bättre när det är snygga instruktörer=) Har varit på step och styrka i förmiddags och då jäklar rann svetten..Var nyklippt och fin i håret men det såg man inte efteråt. (har klippt av mig allt så det är jätte kort men blev super nöjd, Sofie min frisör är så bra!) Men tur är väl att alla svettades lika..

Tjohoo på er alla!

Kommentarer :

#1: Richard

Kul att se dig i lördags, alltid lika glad..

Du måste träna på SATS om där var snygga instruktörer :--))... Kommer och hälsar på i Mexico..



Sing a long...



Lemner

skriven
#2: Sofie

Ja skit kul att se dig med i lördags!

Ja det är klart är väl inget med aktiverum i jämförelse med SATS:-) får väl köpa kortet där nästa gång om du fixar bra pris vill säga=) De är ju inte alla gym som har en professionell konståkare..=)



Ses i Mexico då! Eller förhoppningsvis en sväng innan, måste ju lämna tillbaka cykeln..Den rullar fin fint!



Soliga hälsningar!

skriven

Kommentera inlägget här :