Kommit på ett nytt jobb..

Ja jag har precis kommit på ett nytt jobb, det borde vara att bara träffa kompisar och bekanta för det kan man göra sig upptagen med en hel dag och det är ju jätte roligt! Fast man måste ju jobba på "riktigt" med..Hade väl varit tråkigt att bara vara varje dag men för tillfället älskar jag det! Men det är väl för att jag är van att ha så mycket att göra och aldrig ha möjlighet att träffa nära och kära precis när jag vill. Därför njuter jag massor just nu. För snart bär det ju av igen..

Som sagt är i hbg nu fram till nästa vecka någon gång för att sedan åka till Bollnäs över midsommar. Sedan är det Mexico som gäller 27 Juni till 10 Augusti. Sedan Sverige ca 2 veckor( förhoppningsvis hinner jag med Bollnäs en vecka och hbg en vecka) för att sedan resa till USA och Canada. Ja för er som inte vet det ännu så är kontraktet påskrivit för nästa år nu. 24 augusti till 28 mars ska jag jobba för Disney On Ice och princess classics (samma show som jag varit på innan). Det blir USA och Canada vi reser i då. Det ska bli jätte spännande!  Känns jätte bra att alla papper är klara så nu är det bara att njuta av tiden i Sverige och ladda för en riktigt lång tid borta men det kommer säkert att gå fort..Är bra att Mexico ligger där innan så man blir van skridskorna och resandet innan det bär av på riktigt igen..

I dag har jag haft en bra första dag i hbg där jag hunnit med mycket (förutom gårdagskvällen som också var kanon, kul att träffa hela fam Christensen!). Först varit med kära Siri och sedan på konståkningsavslutning. Det var jätte kul att se alla där! Sedan hade jag en mysig fika- och pratstund med Malin och Soffan i stan. Älskar hbg när det är sol och sommar (fast sommar var det inte i luften kan jag säga..)

Nä kära läsare nu ska jag läsa ut min bok som är så spännande,  kan knappt vänta..

Godnatt på er alla!

Kommentera inlägget här :