Packning för fullt..

Ja nu packas här för fullt..Usch vad jag hatar att göra det och alltid sparar jag till sista minuten.. Varför lär man sig inte??Det är så himla svårt. Så mycket man vill ha med sig men väskan blir ju full på en gång! Ändå är det bara sommarkläder som gäller nu. Kan ni fatta hur det ska bli inför USA och Canada!? Det kommer att bli fruktansvärt!

I dag har jag haft några sköna timmar på stranden med brorsan. Fast jag har massor att fixa och egentligen inte hade tid för sol och bad kände jag att jag fixar inte att stanna hemma. Efter stockholm hela dagen i går i det fina vädret måsta jag få en dag i solen (Allt gick bra i Stockholm och jag fick mitt visum. Hälsade även på Viktoria och Tatiana i Gävle vilket var skoj). Känns inte alls bra att behöva åka nu när det är så underbart väder här i Sverige..Jag kommer verkligen sakna Sverige och alla här! Det finns inget bättre än svensk sommar är något jag lärt mig. Det är nog första gången på väldigt länge som jag har sådan ångest över att åka i väg. Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra så jag kommer över denna känsla. Jag har redan börjat räkna ner tills jag är i Sverige igen..Då blir det hbg och mera gymträning som jag redan saknar..Få se hur formen är då?? Samt Bollnäs då jag flyger till och från Arlanda. Jag hoppas jag får tid till båda. Inte lätt att bo i 2 resväskor..

Jag flyger i morgon 10.25 och mamma skjutsar mig till Arlanda. Vi får köra hemifrån 5.30. Jag är väldigt tacksam för att hon skjutsar mig då jag vet att hon inte gillar att köra långt. Men eftersom tågen stämde väldigt dåligt och jag inte alls vill åka så ställer hon upp som hon alltid gör, tack mamma!

Nä jag hinner inte blogga mer nu då jag måste bli klar! Kontraktet är skrivit och det går inte att bryta så jag måste bli klar. Jag ska göra mitt allra bästa för att det ska gå bra. I bland är livet tufft och man måste offra saker för sin karriär. Det är ju trots allt helt otroligt vad jag får vara med om..Jag borde inte klaga..

Love you all! Mexico nästa!

Kommentarer :

#1: Sofie

Hej Sofie!

Jag tror att det kommer bli bättre ändu tror men jag vet hur det känns. Du får göra det bästa av det och det kommer bli en fantastisk resa. Som du själv säger, det är otroligt vad du får vara med om. Vi måste ses när du kommer hem! Saknar dig.

Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :