Student!

Jag får börja med att säga ett stort grattis till kära kusin Bea som tagit studenten nu. Hemskt ledsen att jag missade den men så är det när avstånden är så långa mellan Hbg och Bollnäs. Hoppas du hade en toppen dag iaf! Jag tänkte på dig ska du veta. Vill höra alla detaljer senare! I dag är det student här i hbg iaf. Stackars studenter säger jag bara, det spöregnar verkligen och är världens skitväder.. Jag ska till Frida Persoon en sväng och säga grattis (Sofies lilla syster för er som ej vet). Hoppas det slutar så man kan ge sig ut..

Nu sitter jag vid datorn och försöker fixa lite för Disney. Har visat sig att jag antagligen måste till Mexikanska ambassaden i Stockholm för att få mitt Visa. Men det är inte klart än så jag kan inte åka dit än men samtidigt så flyger jag 27 Juni och det är snart. Jag hoppas att allt löser sig.. Jag hade världens bädsta dag i går iaf. Jag han med så mycket! Här följer en redogöring för min dag:

8.00 vaknade och körde Agneta till jobbet. Sedan snabbt fixande och packande för att vara redo för den långa dagen.
10.00 träffade Lisette och fikade
12.00 Luncha med Siri och fixade studentpresent
14.30 Var uppe på Boxon och hälsade på. (Jätte kul att vi har så bra kontakt fortfarande att jag hälsar på. Det tycker det är jätte kul så jag lovar att fortsätta med det. Alla var sig lik förutom att många har fått sluta..)
16.00 Träning på gym i stan
18.30 Middag med Soffan, Malin och Maria. Det var jätte trevligt!
21.30 Ett glas vin med Lisette och hennes kompisar som slutade med en utång och lång natt med dansande som var skit kul!

Snacka om att det var en späckad dag och det känns väl lite idag. Men kul var det och jag älskar alla mina vänner! Alla är så goa! Därför måste man stressa lite ibland så man hinner med alla! Passar rätt bra att det är dåligt väder i dag då är det ju lättare att få vara trött och passar bra att sitta inne och göra det tråkiga som måste göras.

Nä nu måste jag kila och göra mig klar. Suttit alldeles för länge vid datorn nu..Men jag bara njuter av livet för tillfället och älskar att bara kunna "vara".  Men jag är ju faktiskt inte bara utan det går bra att göra sig sysslosatt ändå som ni kanske ser..=)

Love you all!

Kommentarer :

#1: Sofie

Hej Sofie! :)

Vad kul att du ska hem till mig idag. Önskar att jag hade kunnat vara där.

Jag vet inte riktigt hur min sommar kommer se ut men jag har ju inte fixat något jobb så det kanske blir en tågluff, kanske en lång, skön sommar hemma... Vet inte! Jag tror att vi kan klämma in dig på onsdag en sväng. Ringer när jag är hemma i hbg! Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :