Vilket väder!

Ja gud vilket härligt väder det är! Precis kommit hem från ett härligt dopp i vattnet ute i Laviken. Simmande ända ut till stenen som ni kan se på bilden nedan. Det var inte alls så kallt, kanske 20 grader. Annars har jag inte gjort så mycket denna vecka utan mest fixat inför Mexico. Alla små saker tillsammans tar mycket längre tid än man tror. Skulle tex på banken i dag å det tog hela 2 timmar. Jag skulle vara där 10 och på slutet tittade jag bara på klockan och ville ut i solen. Jag som är en riktig solgud tycker inte om att vara inne! Men men allt måste fixas.

I kväll blir det ev lite fotbolls tittande då Rengsjö spelar sin sista match innan uppehållet. Det är div 2 fotboll tror jag. Är inte så jätte fotbolls intresserad utan jag gör det bara för att få träffa kompisarna. Ev ska vi till kusin och grattulera för studenten sedan som vi missat. Det är en massa att klämma in så här i sista minuten innan man ska åka...

I morgon kommer det viktigaste av allt nämligen Stockholm för att hämta mitt Visum för Mexico. De har ringt och allt ska vara klart så det ska vara att bara hämta så jag hoppas verkligen det så inget krånglar till sig så här i sista minuten. Nog för att jag gärna hade stannat hemma, för gud vad svensk sommar är härligt! Men som sagt Mexico är bara ones in a life time så förhoppningsvis finns allt kvar i Sverige när jag kommer 11 Augusti igen!

Nä nu väntar en springrunda för lite nytta får man väl göra och inte bara ligga i solen=)

Kommentera inlägget här :