Allt är bra!

Ja eftersom det tar lite tid mellan bloggandet nu så skriver jag en snabbis iaf så ni vet att det är bra. Vill bara säga att resan till Milano har gått bra och allt är toppen. Har haft sköna lediga dagar här i Milano. Vi börjar med show i kväll så har hela dagen i dag med. Men i dag blir det bara ta det lugnt då jag varit i Mialno 2 dagar nu och sett det mesta. Batterierna behöver laddas för att orka allt showande. Ska med Anna till polisen nu då hennes mobil har blivit stulen... Sedan blir det gymet en sväng och bara slappa. Känns tråkigt då det finns så mycket att se i staden och vädret är underbart men man får inte glömma att trots att vi är på sådana här härliga ställen med så mycket att se så måste man ju ha ett normalt liv också, och energi finns inte alltid. Som i natt somnade jag 23 och vaknade 10.. Snacka om att vara trött..Men det känns jätte bra. Hade velat se Venedig som många åkte till i går över dagen men jag valde faktiskt att stanna i Milano. Jag var smart ock lyssnade på min kropp som sa att jag inte orkar det. Tur var det! Hann se Milano väldigt bra ist! Nästa vecka blir det Rom så jag laddar för det! Där ska det vara massor att se. Hur går det mamma kan ni komma och hälsa på? Snälla!

Återkommer mer om Milano senare.

Puss och hej leverpastej!

Kommentarer :

#1: Sofie

Hej Sofie!

Ja, vila upp dig nu! Verkar som ni har ett väldigt intensivt schema.

Jag kommer hem i mitten på Juni. När kommer du hem? Jag saknar dig.

Kram

skriven
#2: Maja

Åh italiensk polis är helkorkade.. jag minns när de snodde min mobil för några år sedan när jag jobbade i Italien... de var som att komma tillbaka till 1800-talet.. byggnaden och iq-nivån på poliserna var inte den bästa .. för att uttrycka mig diplomatiskt... hahah.. hoppas det gick bättre för er..

Rom är föresten min favorit stad i Italien.. fantastisk.. du kommer inte bli besviken.. Njuuuut! :)



Arriverderci bella sofie.. ci vediamo a l'estate!

skriven
#3: Sofie

Du går faktiskt ta och översätta det där Maja, för så bra är jag inte på italienska..Kan förstå vad du menar med poliserna för byggnaden var gammal, iq nivån kan jag inte säga något om vi bara fyllde i papprena och sedan var vi klara så det gick smidigt för oss. SEr fram emot Rom nu. Förresten hur länge blir ni i NY? Vad kul för er att det blir av för detta är väl din pressent? Jag vet ej när jag kommer hem än beror helt på..Men vi ses i Juni iaf för då är jag hemma! Ha det så bra! Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :