Då var jag i Valencia, Spanien!

Ja då har jag hunnit vara i Spanien och närmare bestämt Valencia i 4 dagar. Har haft underbara lediga dagar! Det har varit så skönt att ha lite avstånd från skridskorna ett tag för när man har 6 shower på 2 dagar blir man rätt slut.. Sedan har det också varit väldigt mycket sightsing, ja som ni kanske förstod så han jag se i princip allt i Paris på 2 dagar (åtminstone det viktigaste) så det känns i kropp och knopp för Paris är inte litet... Men kul var det! Så det kunde inte bli bättre att mötas av vår och sol här i Spanien. Det stämmer att det är strålande sol och ca 20 grader varmt. Perfekt väder för att bara njuta och ha det bra. Dock är det lite kyligt luften ibland.


Vi har njutit, laddad och haft det bra men samtidigt hunnit med en hel del även här i Valencia. Inom det närmaste följer en redogörelse och bilder från Valencia. Ni får ursäkta om det dröjer mellan gångerna men det är så fullt upp hela tiden + att jag inte har internet på hotellet denna vecka så måste vänta tills jag kommer till ishallen. Kan ju köpa det men känns lite onödigt för jag har ändå knappt tid för det. Man blir så beroende av det när man är på tour men det är rätt skönt när vi inte har det heller för några dagar för då får jag mer tid att se städerna=) Men ni ska veta att jag tänker på er alla och är väldigt glad att höra från er alla och läsa era kommentarer. Kul att höra hur det är i Sverige med! Alltid kul med hemliga beundrare Agneta men föredrar nog när jag vet vem det är ifrån..=) Sedan är det så att det senaste besked jag hade var att jag måste lämna touren nästa vecka efter Milano 22 Mars pga av att mitt kontrakt gått ut och det kommer nya åkare hit från en annan show som stänger igen nu och de har redan skriva kontrakt som Disney ej kan bryta. MEN fick precis reda på nu att jag får stanna en vecka till så det blir Mars ut sedan gör de vad de kan för att jag ska få stanna hela touren ut. Så hoppet finns ännu=) Så skönt att höra. Nu ska jag fortsätta kämpa på lika, njuta och bara ta dag för dag så får vi se vad som händer. Vilket fall som helst så har ni mig hemma ganska snart å då är det kanske vår i Sverige med!
Det känns fortfarande ofattbart men är härligt!

Nu är det showen i gång, (har paus) första halvan har gått bra. Isen känns så himla stor denna vecka mot för förra veckan så det blir verkligen till att åka fort denna vecka. Undra om Gus klarar det men det får jag hoppas=)

Återigen tack för allas stöd och kul att ni kommenterar! Bilder kommer...


Puss och hej leverpastej!

Kommentarer :

#1: Bea

åh, vad härligt det lät med sol och 20 grader! här fryser jag häcken av mig!

hoppas du får stanna längre då, fast jag gärna skulle vilja att du kom hem så man får träffas och prata:) men det lär vi väl hinna längre fram i livet=P

hoppas allt går bra i fortsättning och sköt om dig! puss och kram!

skriven
#2: Sirran

Åh Spanien! Härligt! Klart det kommer nya konrakt, du är ju så söt och helt otrolig på isen =)



jag och Will ska dra ner till city snart och prova på en ny bar i hans lilla "black book"..haha! puss!

skriven
#3: Sofie

Hej Sofie!

Hoppas verkligen att du får fortsätta, men det får du säkert så duktig som du är. :) Njut nu av solen och värmen! Jag är avundsjuk, det är kallt och läbbigt här igen... Saknar dig gumman, vi ses om några månader!

Puss!!

skriven
#4: Mamma

Vad glad jag blir för din skull. Då får du se och uppleva Rom ändå, tur att du vilat lite för det blir nog intensivt är jag rädd:) Sedan fortsätter vi hålla tummarna för att du får köra tiden ut och få avsluta med lite semester på Teneriffa.

Är övertygad om att Gus klarar av att åka fort:) Du är bra på att kämpa så du klarar detta.

Kram och Lycka till från mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :