Ja snart är vi klara i Antwerp..

Bara en show kvar här i Antwerp och tur är det för jag är rätt trött nu..Säger väl allt när jag glömde min fiskhatt i Under the sea samt föll jag backstage när jag skulle ta på mig drillkostymen i förra showen..Behöver ett break nu tror jag..Det ska jag verkligen ta vara på! Vi åker till Brassil i kväll (ca 30 min härifrån) där vi ska vara i en vecka. Men måndag och tisdag ska jag spendera i Paris=) Ska bli så himla kul och häftigt. Wendy som jag bla ska åka med säger att det är hennes favoritstad och även fler säger att det är så mycket att se där. Valde därför att spendera en natt där då Wendy fixar det så bra. En del ska bara åka över en dag (ligger 1,5 h från Brassil) men ska man verkligen kunna njuta och se så mycket som möjligt så kör jag på 2 dagar. (Har velat fram och tillbaka, ni vet ju hur jag kan vara..) Ni får höra sen hur det var och förhoppningsvis lite bilder med..Kul att höra att ni gillar mina bilder, ska därför försöka lägga upp lite mer. Jag kommer ha så sjukt mycket bilder sedan men det är ju ett enkelt och ett bra sätt för minnen.

Ha det så bra alla!
Tänker på er alla!

Här är jag som musen Jack..


P.S Kom precis på att det faktiskt är Mars i dag, vilket är en underbar månad=)D.S

Kommentarer :

#1: Carin

haha så fin du är!! Tycker att det är ett MYCKET bra beslut att stanna en natt i Paris! Har du möjlighet till det är det ju toppen! Stor kram!

skriven
#2: Sirran

Tänk var du får vara med gumman!

Paris! jäklar! Kostymen var ju inte så farlig, den är söt =)

Här är skolan stängd, du vet, det är lite snö på marken här..hahah! så jag dricker kaffe och njuter av morgonen! jätte skönt!

Var försiktig så att du inte bränner ut dig, ta det lugnt och tänk på vad du gör (och vad du får vara med om, då är ju lite kostymbytning faktiskt värt det!) Ta hand om dig i Paris, jag tänker på dig! Snart är det sommar och då ses vi igen =)

skriven
#3: Sofie

Hej Sofie!

Din blogg ar helt underbar! Jag alskar att lasa den och dina bilder ar sa fina. :)

Klart att Mars ar bra! Du blir val 22 om 2 dagar?? :P Saknar dig vannen, vi ses snart!

Kramar

skriven
#4: Mamma

Åkte du in utan hatt eller hann de stoppa dig?(hoppas jag:))

Sofie har helt rätt, det är så kul och spännande att följa din resa, nu längtar jag redan efter Paris. Helt rätt beslut att ta en hotellnatt där!

Vi bjuder dig på trippen till Paris som födelsedagspresent (sätter in på ditt konto nu)

GRATTIS lite i förskott från mamma, pappa och lillebror! Ha det så kul i Paris. Kram mammma.

skriven
#5: Maja

Hahah du är supersöt som mus :D

puss o kram

skriven
#6: Carin

Vilken toppenliteiförskottfödelsedagspresent du fick av dina föräldrar! Kram hoppas Paris är riktigt kul!

skriven
#7: Mamma

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS lilla Gumman!

Oh vad jag längtar efter dig, extra mycket idag när det är din födelsedag. Hoppas du får en bra födelsedag och att du haft det riktigt bra i Paris. Längtar efter att få prata med dig, jag är ledig ikväll om du kan prata.

Många födelsedagskramar från mamma, pappa, Pontus och lille Tyzon.

skriven

Kommentera inlägget här :