Jippi jag får stanna=)

Åhhh jag har precis fått klartecken att jag får stanna hela touren, JIPPI!!!! Jag är så glad nu=) Så nu får ni vänta lite längre tills jag kommer till Sverige men det är ändå bara ca 5 veckor tills jag är hemma, kan ni fatta?? Touren slutar 22 April sedan ska några av oss stanna en vecka på Teneriffa för solsemester innan jag flyger hem. Så jag vill bli hemma i Sverige igen slutet av April.  Tror det var tackvare Sues och Jamies rekomendation till Judy som det fixade sig. Envishet och positivt tänkade har definitivt hjälpt mig! Så det ska jag fortsätta med. Nu är första showen klar och det gick bra. Har åkt på världens minsta is tror jag, den är verkligen liten..Men det gick det med. Ska stanna och träna tingeling i kväll, hoppas på att få göra det i show innan jag slutar. Bara att träna på!

Rom är helt underbart vilken stad säger jag bara! I morgon blir det nog lite mer sighsing innan showandet tar över helt. Ska nog fira att jag får stanna med en Helado tror jag, så gott! Återkommer med Bilder och info senare om Rom.

Tack från en överlycklig Sofie=)

Kommentarer :

#1: Mamma

Grattis Gumman! Så kul att läsa, ja nu får du lön för mödan att du är positiv och kämpar på.

Låter spännande med Rom, blev så sugen när jag läste ditt sms. Himla synd att vi inte kunde komma iväg. Tänk vad kul det hade varit att få fira med dig i kväll. Ta du en Helado (vad det nu är) det är du värd.

Tänker på dig och glädjs med dig (fast på avstånd tyvärr) Kram mamma.

skriven
#2: Maja

GRATTIS GRATTIS GRATTIS :D så härligt att du får stanna :)

Nu far vi till NY idag :)

Puss o kram

skriven
#3: Carin

WOW så kuuul! Vad roligt!! Grattis Sofie det är du värd! Instämmer med din mamma vad gäller Helado!!! Kram

skriven
#4: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

skriven
#5: Sofie

Grattis Sofie! Jäklar vad kul för dig!

skriven

Kommentera inlägget här :