Paris

Här kommer lite bilder från Paris. Vet att ni väntat men som man säger bättre sent än aldrig..Har mycket jag skulle kunna skriva och berätta samt tusen bilder men ni får iaf ett smakprov här.

Notre Dame

Det var underbart vackert, Vi hade sådan tur med vädret att solen sken och man fick vårkänslor

Inne i kyrkan Notre Dame, jätte häftiga väggar!

Eifeltornet

Utsikt från Eiffeltornet

Paris

Utanför Moulin rouge

Paris

Floden Seine

Museumet Louvren

Jag som Måna Lisa
 

Som sagt jag tror jag har sett hela Paris. Men tyvärr tar det aldelles för lång tid att lägga upp bilder och jag har lite brist på tid därför blir det inte mer än såhär. Samt tyvärr ingen fakta....Men vill lägga upp lite bilder nu då ni gillar det (om jag har förstått rätt??) Blir det inte nu kommer det dröja för i morgon börjar nästa resa. Då är det Spanien och Valencia som gäller. Det ska bli kul. Hoppas på lite mer värme där=) Det har gått bra här i Bryssel. Var ju Gus musen för första gången i går och det gick bra. Har fortsatt med det i dag. Det var varmt men kul! Man kan verkligen spela ut då ingen känner igen mig=)

Tack för mig från Belgien! i kväll blir det lite party för att sedan resa i morgon 11.00.

Tjohoo!

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej Sofie!

Så härliga bilder....det skall bli kul att få se alla när du kommer hem igen (när nu det blir, förstår att du fått fortsätta turnen ut, roligt). Ha det så kul ikväll!



Kramar från mig

skriven
#2: Mamma

Håller med den anonyma...alltid kul och spännande när det kommer bilder:)

Ha så kul i kväll, nu blir det väl lite välförtjänt vila.

Kramar från ett snöigt Bollnäs genom mamma.

skriven
#3: Agneta

Jösses blev jag anonym...ja det var ingen mer spänning än jag Karin. Här är det inte någon snö utan nu väntar vi på våren, vintergäcken blommar och även snödroppar i varmt läge:) Kram Agneta

skriven
#4: Carin

Snacka om att "göra Paris" det var värst vad du hann med! Imponerande! Kör hårt som "Gus"! Jättekram o hoppas verkligen det blir varmt o bra i Valencia!

skriven
#5: Carin igen!

Ca 15 grader o klar sol i Valencia! Det låter härligt!

skriven
#6: Sofie

Jattefina bilder! :) Du verkar ha det sa kul. Lycka till med forestallningarna och hoppas du far fint vader. Kramar

skriven
#7: Mamma

Inte illa det heller, Agneta...

Vi har också "härligt" väder (om det vore dagarna före jul) -5 och fullt snöväder. Vintergäck och snödroppar låter mysigt men känns väldigt avlägset just nu:)

Stämmer det jag såg på TV, har ni 20 grader och nästan sommarkänning i Spanien, passa på att njuta:)

Tack för sms, det lät njutbart:) Så roligt att få höra lite från dig, det lilla värmer när du är så långt borta. Kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :