Då var det bestämmt..

Ja nu har jag fått mitt kontrakt för Mexico i sommar så snart är det ingen återvändo.. Jag ska läsa igenom det och skriva på det och sedan posta det i morgon. Fast jag vet egentligen inte om jag behöver läsa igenom det för det är 10 sidor långt och jag fattar inte så mycket om jag ska vara ärlig..Vore kanske rätt bra att förstå vad det står i det men det gick ju bra förra gången=) Det är så mycket info och det känns som jag läser samma sak hela tiden..Ska göra ett försök till iaf...

Tack alla för ert stöd och uppmuntran till att åka. Som sagt jag vet inte om jag kommer att få ett sådant här erbjudande igen och jag vill verkligen göra detta. Skon klämmer bara i att jag också hade velat vara i Sverige i sommar och träffa alla mina underbara vänner och familj. Men när ni alla är så gulliga och säger att ni väntar på mig så är det klart att jag ska åka. Önskar jag kunde packa ner er alla i mina resväskor och ta med er. Då hade det varit ännu bättre! Men tyvärr går det ej. Jag får helt enkelt se till att hinna träffa er alla innan jag åker! Lovar att komma ner till hbg med någon vecka innan Mexico! Återkommer om datum.

I dag har jag bakat för i morgon fyller min kära mamma år=) Är väl bäst jag passar mig, så jag hoppar att säga hur gammal..Förresten spelar väl inte det någon roll för alla tror ju ändå att du är så ung mamma eller vad säger du?? Hur som helst ska vi fira lite och nu har vi ju en till anledning till att fira, att jag fått mitt andra kontrakt=) + att jag faktiskt har namnsdag=) VI brukar inte fira det så stort och det är aldrig någon som kommer i håg det eftersom Sofie inte längre finns i almanackan.. Men eftersom vi ändå har ett födelsedagsbarn så passar det ju bra att slå i hop det + att jag var borta på min födelsedag.

Nä nu måste jag sova för 8.00 ska jag vara hos doktorn i morgon och så tidigt har inte jag stigit upp på evigheter...Men det kan nog vara bra det med så jag får känna på det normala livet..

Godnatt på er alla och tack igen för att ni är så underbara!

Kommentarer :

#1: Sofie

Grattis Sofie både till namnsdagen och till kontraktet! Skitkul ju! :)

skriven
#2: Maja

Grattis sofie! Fantastiskt!! superroligt! :D Grattis till namnsdag och till mammsen :)



Puss o kram

skriven

Kommentera inlägget här :