Hemma kära hemma..

Ja då har jag snart varit hemma en hel vecka i Bollnäs. Kan inte fatta det, tiden går så fort och jag har knappt gjort någonting. Men det är väl skönt det med. Nu har jag börjat tagit tag i post och planera sommaren. Vi får se hur det blir i sommar. Fick nämligen ett erbjudande i dag om att åka till Mexiko 7 veckor i sommar för en annan Disneyshow. Det låter hur spännande och kul som helst. Fast åker jag dit så missar jag ju den riktiga sommaren i Sverige för jag åker då 24/6 till 9/8. Jag hinner ju ändå vara ledig en hel del men problemet är väl att jag vill vara både i hbg och Bollnäs och göra en massa saker i Sverige med. Åker jag i väg kan jag nog inte jobba något i Sverige men det gör väl i och för sig inget för jag har ändå inget jobb klart här. Usch det är inte lätt..Men jag säger som jag brukar nu för tiden, det löser sig väl..Jag försöker njuta av tiden jag är ledig ist. Ni får väl höra senare hur det hela blir. Som jag tänkt just nu blir jag kvar i Bollnäs ett tag till sedan åker jag ner till hbg ett tag. Fram till dess ska jag försöka ha det så bra som möjligt och göra saker som jag tänkt göra länge..

Puss och hej!

Lite bilder från Valborg med Sofia i Bönan, Gävle följer här.



Kommentarer :

#1: Maja

Åk till mexico för fasen sofie... shit det är once in a life time!!! :D

Du har inga barn eller nåt sånt o det är nu du kan passa på... här i sverige lär du ångra dig efter en vecka om du stannar kvar... alla jobbar o står i o regna lär det ju göra.. visst kanske några helger att man grillar o går ut o dansar... men dem har du ju nästa o nästa o nästa år med...... åk sofie! jag hade gjort det om jag var du...

:)



Puss puss o kram

skriven
#2: Maja

Åk till mexico för fasen sofie... shit det är once in a life time!!! :D

Du har inga barn eller nåt sånt o det är nu du kan passa på... här i sverige lär du ångra dig efter en vecka om du stannar kvar... alla jobbar o står i o regna lär det ju göra.. visst kanske några helger att man grillar o går ut o dansar... men dem har du ju nästa o nästa o nästa år med...... åk sofie! jag hade gjort det om jag var du...

:)



Puss puss o kram

skriven
#3: Maja

Åk till mexico för fasen sofie... shit det är once in a life time!!! :D

Du har inga barn eller nåt sånt o det är nu du kan passa på... här i sverige lär du ångra dig efter en vecka om du stannar kvar... alla jobbar o står i o regna lär det ju göra.. visst kanske några helger att man grillar o går ut o dansar... men dem har du ju nästa o nästa o nästa år med...... åk sofie! jag hade gjort det om jag var du...

:)



Puss puss o kram

skriven
#4: maja

oj inte meningen att spamma.. :)

skriven
#5: Sofie

Ingen fara Maja, har förstått att det lätt kan bli så men många inlägg, du har väl sett våra mammor som gjort det innan=)

Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :