Morsdag!

Ja då har det varit morsdag. Egentligen inte någon jätte speciell dag men god middag har vi ätit (men det gör vi ju faktiskt alltid här) samt tårta. Mamma fick även 2 presenter som jag hoppas hon blev glad för. Jag hoppas att alla mammor jag känner har haft en bra dag och blivit lite extra ompysslad kanske.

I morgon var det måndag igen då. Kan inte fatta att tiden går så fort..Förstår inte varför man nästan får lite ångest på söndagen men det hör väl till. Förstår alla som börjar jobba i morgon och det är klart att man hellre är ledig när det är så här fint väder. Ja för Gud vilket härligt väder det har varit i helgen. Vi har säkert haft 30 grader och rena sommaren blev det. Underbart! Pappa och jag var faktiskt i väg och badade i går. Det var nog längesedan pappa premiärbadade så tidigt. Men tro det eller ej så var det 19 grader i vattnet så det var inte alls illa. Dock betydligt kallare på botten. Men det gick att vara i och det var uppfriskande! Det har inte hänt så mycket denna helg men den har varit jätte bra ändå. Vi var ut i går igen men det är väl inget ovanligt vid det här laget...Lika roligt som altid. Vi är riktga dancing queens nu. Vi har även monterat upp vår jätte studsmatta idag. Vilket projekt säger jag bara. Men upp kom den och den höll att hoppa på. Mitt mål för denna sommar är att göra en riktig volt. Jag är så himla feg och vågar aldrg prova men innan sommaren är slut ska jag ha gjort det.

Nä nu får det allt bli sängen trots att man inte vill gå att lägga sig..Men det är ju en dag i morgon med..Ska försöka vara lite nyttig och få lite saker gjorda så jag behöver komma upp ur sängen..Ska se till att boka min biljett till hbg nu. Tror jag åker ner onsdag eller torsdag beroende på vad som finns. Det ska bli skoj! Längtar efter alla där nu. Har haft en jätte bra tid hemma och det är jag jätte glad för.(Men då kommer jag sakna alla här i Bollnäs..) Önskar verkligen att det var närmare mellan Bollnäs och hbg så jag kunde vara på båda ställerna enklare..Men men man kan inte få allt i livet. Kort sagt är jag glad för att jag har både Bollnäs och hbg och jag älskar alla jätte mycket! Jag är så glad för allt så jag gör bara det bästa av allt! Det kommer komma många fler härliga sommardagar/kvällar som vi alla ska njuta av, var vi än är.

God natt på er alla!

Kommentera inlägget här :