Party..

Ja då har jag nästan precis vaknat efter en riktigt lång sovmorgon..Men det var skönt! Vi var nämligen ut i går. Jag har verkligen blivit en riktig party prinsessa men jag kan inte hjälpa att jag älskar att dansa så..Det är inte bara lite vi dansar utan det är verkligen järnet vi ger på dansgolvet! (Precis som det brukar vara när man är med systrarna Fagerlund..)Men det bjuder jag på..Kul hade vi iaf. Känns dock lite i fötterna idag, det är ju inte som träning att man har sköna gympaskor på sig, fast det kanske man skulle ha nästa gång?? Fast det är ju roligt att klä upp sig lite med=)

Förresten var jag ju till doktorn i fredags och det gick väl bra. Jag har fått en obehaglig knöl på foten..De vill operera bort den men frågan är om jag hinner..Jag har ju skrivit på kontraktet till Mexico nu och kan ju inte ha stygn i foten när jag åker dit..Så jag hoppas det kan bli av innan men det är nog tveksamt i dessa spartider och långa kötider till doktorer..Då måste den helt enkelt vara kvar..Måste prova skridskorna och känna så det går bra med dem på..Usch vad jag hatar konståkningsfötter!

Nä nu ska jag ta och äta lite brunch och sedan njuta av att det är söndag som är en underbar dag, eller vad säger ni alla??=)

Puss å kram på er!

Kommentarer :

#1: maja

Oj knöl på foten.. hoppas det fixar sig... Jag var också ute o röjde runt m gänget på dansgolvet igår.. säger som du.. det känns i kroppen idag.. :D både jag och ricci har träningsvärk och är inte de mest energistinna personerna på planeten idag :)



puss o kram

skriven

Kommentera inlägget här :