Vilken helg!

Ja gud vilken helg jag haft! Klara bella är hemma igen å då är det verkligen som vanligt i Bollnäs. Klara är en av mina barndomskompisar här i från Bollnäs och med henne i sällskapet har man alltid kul. Det roliga är att fast vi varit i från varandra väldigt länge är det precis som vanligt när vi träffas trots att vi knappt pratat under tiden. Hon har varit och rest i Nya Zealand och Thailand. Hon är den som styr upp allt här i Bollnäs. Så även denna gång vilket slutade med fest i Laviken där hon bor. Det ligger lite utanför Bollnäs vid en sjö, jätte fint! (Siri det var där vi åkte pulka i vintras när du var hemma)
   
Kanske vårat pulkåkande som gjort att skylten vält??

Vi var ca 12 stycken som hade fest i går och det var jätte kul. Vi sov kvar där och i dag har jag, Klara, Johanna och Sandra (de jag mest brukar vara med i Bollnäs) legat ute i solen och bara slappat, snackat skit och kollat in as roliga videor på Yutube. Har skrattat så jag nästan dött...Ni måste kolla in denna, STAMPA MED LEROY (OFFICIELL)Någon som känner igen dansmovsen?? Har varit jätte härligt väder idag! Jag tog mitt premiär bad för år. Tror jag aldrig har badat så tidigt i Sverige innan för säsongen. Det var inte jätte kallt men väldigt uppfriskande! Kanske ca 15 grader. Har det på bild så ni kan tro mig=)
  

Nu kommer jag sova som en stock, blev inte många timmars sömn  inatt...

Natti natt!


.

Kommentarer :

#1: Anonym

hahaha, ja det var nog klara som åkte in i skylten!! jag har också badat, en en pool! hahahahaa , inga hajar där inte (poolområden är underskattade, inga hajar inga maneter inget sjögräs..kan det bli bättre??!!) sofie så när ska vi ses???

skriven
#2: Sirran

det var sirran som skreeeeev!

skriven
#3: Anonym

Ja när ska vi ses?Tänkte komma ner till hbg jag lagomt till du kommer i nästa vecka ev men du ska väl upp till udervalla då på en gång? Kanske kan skypa nån dag??Puss kram

skriven
#4: Sofie

Hej Sofie!

Det ser kallt ut tycker jag! Både poolerna och sjöarna häröver är fortfarande iskalla så jag vill inte ens tänka på hur kallt det var i vattnet uppe i Bollnäs. Haha det var väl du som välte skylten? Saknar dig, hur länge stannar du i hbg? Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :