En bra början på veckan i Salt lake City!

Ja veckan har börjat bra här. Har mest bara tagit det lugnt då jag varit väldigt trött. Semestern i SF tog mkt kraft då vi ville hinna med så mkt och gick som galningar, eller vad säger ni familjen?? Har även varit mkt träning och stress kring det vilket tar mkt energi.. Så jag har sovit ut ordentligt (super sköna sängar här som man själv ställer hårdheten på). Har ätit riktig amerikansk brunch 2 dagar med pannkakor, ägg/bacon och toast. Passar på att unna mig det då vi sovit så länge och haft bra tid att njuta av det. Det är inget jag vill äta varje dag så man får passa på när vi är lediga..Men gott var det!

Har även strosat runt lite på shoppingmallet här som är utomhus och jätte mysigt! Har bla köpt mig en jätte fin klänning som var dyr..Men det stod Sofie på den så jag bara måsta köpa den. Förhoppningsvis får jag använding för den..=) Bilder kommer när jag har den på mig..Man  blir så himla sugen att shoppa då det börjar dekorera för jul, jag blir så glad!

I går kväll hade vi tjejkväll med massage, nagelfixning, ansiktsmask mm. Samt drack vi vin och åt ost, jätte mysigt! Det är något vi ska göra fler gånger!

Så som sagt jag har haft en skön och bra start på veckan. Samt avslutades ju förra veckan så bra då jag var tingeling hela tiden och alla shower var bra. Jag ska försöka varva ner och inte stressa upp mig så för allt utan bara göra mitt bästa. Jag ska ha det med mig och hoppas på en bra shoowvecka igen..Första showen i kväll gick bra!

Kommentarer :

#1: Mamma

Ja nog gick vi mycket allt, synd att vi inte hade stegräknare det hade varit roligt att veta hur många steg det blev :) Det blev iaf två otroligt intensiva och fantastiska dagar. Många fina minnen att leva på fick vi, minnen för livet :)

Låter mysigt med tjejkväll, precis vad man önskar sig nu när vi har så mörkt och murrigt här :)

Lycka Till i fortsättningen, kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :