En bra dag..=)

Ja nu lägger jag mig i kväll nöjd med vad jag gjort under dagen vilket känns bra. Vi har haft 3 shower i dag vilket tar på krafterna men som sagt det har gått bra. Jag har varit tingeling alla showerna och det gör att det går så mkt fortare då jag älskar det. Det ger mig extra energi och jag måste verkligen koncentrera mig då jag fortfarande är nervös för det. Att hoppa gör mig extra nervös vilket är jobbigt men samtidigt utmanande. Jag måste verkligen lära mig att tro mer på mig själv för jag vet att jag kan hoppa. Men ett bra steg i den riktningen i dag då jag har gjort jätte bra i från mig alla 3 showerna. Därför säger jag bra jobbat Sofie! Fick även beröm av Jill som är koreograf och har varit här och hjälpt till. Det är alltid kul med beröm särskillt när det känns tungt. Detta jobb är verkligen inte att  leka med och det är en tuff branch och det gäller att vara stark. Det är ständigt en tävling...Det är något jag kommit underfund med.

Vi stannade sedan kvar och tränade för Aurora och Philip i kväll coh det finns en hel del att jobba på där..Verkar så lätt men det är inte alls naturligt för mig..Men jag ska kämpa för det och inte ge upp, Matvey hjälper mig mkt vilket jag är tacksam för så en dag ska vi göra det så är det bara. Sedan om det dröjer är en annan sak.
I morgon väntar 2 shower för att sedan ha en lång bussresan över natten till Salt lake city..Det ser jag inte fram emot men det ska också gå bra då jag lärt mig det mesta under min tid på tour..

Godnatt på er alla! Vi hörs från SLC nästa gång..=) Tänker ständigt på er alla...saknar er!

Samt passar jag på att avsluta med ett stort grattis på farsdag, tänker exra på dig pappa i dag samt önskar jag alla pappor en härlig söndag!

Kommentarer :

#1: Pappa

Tack Gumman! Det värmer att du tänker på mig. Synd att du är så långt borta men vi har ju många fina minnen att leva på.. :)

Kramar från pappa och hela familjen :)

Ps Berömmet är du väl värd :) Ds

skriven
#2: Maja

Njut nu sofie för snart är du hemma i kalla sverige igen.. som vi är... buhuu.. :/



Klart du kan hoppa... lätt som en liten loppa :)



Kick ass nu sofie.. kör hårt den sista tiden!



Kram o puss

skriven
#3: sofie roberg

ja jag får kämpa och njuta för snart är jag i sverige, tiden går ju rätt fort fast det känns långt just nu..Men kommer lagomt till vår och sommar vilket är härligt..Hoppas ni haft det bra på semestern Maja, men som jag läst och sett är jag övertygad över det! Semster är alltid härligt så familjen den får ni njuta av med som sagt många fina minnen har vi..=)

puss på er

skriven
#4: Agneta

Så härligt ni haft det nu när familjen varit och hälsat på dig. Har följt er hela tiden.

Tack Karin för Sms:et du skickade. Såg det lite sent eftersom jag satt i en.....Ishall!, var annars.



Kramar och sköt om dig nu Sofie

skriven

Kommentera inlägget här :