Första showen med nya skridskorna!

Ja äntligen har jag haft premiär med mina nya skridskor i show. Det gick helt ok. De har ju inte känts bra från början så jag har inte velat åka med dem i show innan. Har tränat med dem men sedan alltid gått tillbaka till de gamla då det kommer till hoppa då det inte känts bra med de nya + att vi haft så mkt träning som jag varit nervös för ändå att jag inte velat ha dem. Men det är inte bra att gå fram och tillbaka utan det gör det bara värre. Så i dag bestämde jag att det var dags då jag visste att jag skulle ha tid att hinna träna hoppa i dem innan jag gör tingleing på lördag. Så första showen med dem i dag och det var ok sedan efteråt tränade jag och då hoppade jag dubbel toeloop för första gången samt snurrade så nu kan jag även göra tingeling i dem som jag är på lördag. Skam den som ger sig, förhoppningsvis ska det bli helt bra tills slut..
 
Såhär fina är mina skridskor som har något mjukt typ som ull på insidan av plösen..Första gången jag har beiga..ovant men det ser mkt bätttre ut än mina gamla som jag var tvungen att spraya för att de var vita.


Godnatt på er alla, i morgon är det samling 5.15 för PR så ska försöka få några timmars sömn innan dess...

Kommentarer :

#1: Mamma

Blir säkert bra till sist. Det har ju varit lika varje gång du ska åka in nya skridskor. Snyggt med beiga, får nog långa fina ben då tror jag :) Ser ulligt och skönt ut, lika som tossorna, fin blå färg dessutom :)

Lycka Till i dom :) Kram mamma.

skriven
#2: Maja

Så fina dem är.. :)



puss o kram

skriven
#3: Sirran

Fina skrillor gullet! Du kommer göra succé! Hur blir det till julen? Har du något ledigt?? Jag saknar dig!!!

skriven
#4: Lisettan

Hej vännen!

Fin fina dom är du! Du är så duktig gumman, är så stolt över dig! Vi måste skypa snart, saknar dig, pussss

skriven

Kommentera inlägget här :