Första snön..

Ja i dag har det snöat i Salt lake city..eller snö och snö det såg ut som det i luften men blev bara slask på marken och nu är det borta. Men det blir defenitift kallare och riktig vinter är på väg. Svårt att förstå då det gått så fort, i början av veckan sprang jag i linne och i dag hade jag curlingkängor..Men så är det och det är bara att vänja sig för kallare kommer det att bli!

I dag harså g det varit fullspäckat med 3 shower. Jag har gjort tingeling i mina nya skridskor för första gången och det gickl bra, så glad=) Börjar kännas lite bättre med skridskorna men nu börjar fötterna göra ont..Gjorde så gott jag kunde för att ta hand om dem genom att spendera kvällen i jacuzzi, pool och bastu som vi har på hotellet denna vecka. Jag kommer sova så gott då jag varit i farten sedan halv åtta för att åka skridskor innan showen och även efter ( jag gör allt för att det ska bli bra så nu jädrar i mig är det åka som gäller..) klockan är nu 24,15 och sängen väntar..2 shower i morgon..

natti natt

Kommentarer :

#1: Mamma

Låter som ni har svenskt väder nu :(

Hoppas det blir bra med skridskorna och fötterna, Jacuzzi, pool och bastu låter ju inte helt fel :)

Lycka Till i Kearney sedan, hoppas resan går bra.

Kramar från ett för tillfället riktigt grått Bollnäs genom mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :