I miss SF och familjen som nu är på väg till Sverige och kära rensbacken...

Ja då var familjens semeser över för denna gång då de i dag flög hem till Sverige. Det har varit jätte kul att ha dem här och jag saknar dem redan..Var nog tur att det blev ett snabbt hejdå i morse för annars hade det nog blivit alldeles för jobbigt då jag nu inser att jag inte kommer att se dem på ett halvår..Så länge har jag aldrig varit borta från er..Men positiv är det som gäller och jag är så glad för denna tid vi fick spendera tillsammans! Dessa sista dagar i SF var helt underbara, vädret gjorde det hela bara ännu bättre! Som ni alla ser är många bilder helt fantastiska och vi har många fina minnen för livet.

Hoppas er resa gick bra och ni kom hem välbehållna. Ge Tyzon en stor kram från mig för han lär ha längtat efter er...Nu får ni passa på att vila upp er och benen..=) Så ni alla vet gick vi över hela Golden gate bridge och vidare till Sausolito som är en bra bit.Ni vill nog inte veta hur långt det är och då ska det tilläggas att vi gått bra mkt innan dess, ja jag skulle nog gissa på runt hela SF..=) Men det var det värt för vi han med mkt på dessa 2 dagar..I går var vi i hippitown, japaneese  teagarden, såg postcard row, åkte cabel car gick över golden gate bridge till sasoulito mm..En fantastisk stad helt enkelt!

Nu är jag i Reno som är helt annorlunda och i morgon väntar första showen. Kommer sussa så gott nu för även jag är trött efter dessa dagar..här följer lite bilder av alla som togs..

Frukost första morgonen på union square.

På väg upp till coit tower



Bilder från coit tower med utsikt över stan.
  Kända lombard street..



Postcard row, antagligen den mest tagna bilden i SF..

Berömda golden gate bridge




I love San Francisco!

Fler bilder finns på facebook för den som vill se...

Kommentarer :

#1: Mamma

Hej Gumman!

Vilken semester vi fick :) Det är som du säger, vågar inte tänka på hur länge det kommer att dröja innan vi får se dig igen :(

Vi får tänka på middagen i Sasaulito vid havet i månens sken som avsked sista kvällen, den var inte dum :)

Tack för allt, fina shower, guidning i SF och ALLT :)

Ja nog gick vi mycket, säkert runt hela SF men det var det värt, bra jobbat av pappa och Pontus eller hur? :)

Massor av kramar från oss alla genom mamma.

Tyzon mår bra och var riktigt GLAD, han har fått en extra kram från Dig :)

skriven

Kommentera inlägget här :