San Francisco here we come!

JA då har vi precis anlänt till San francisco och närmare bestämt hilton hotel på union square. Jätte fint hotell mitt i city så det är laddat för 3 dagar fullt av sightsing.. Ska hoppa i säng på en gång då jag är jätte trött efter 2 shower, resa hit och halloween partyt i går då det inte blev många timmars sömn. Kommer nog inte blir mkt sova nu heller då det är så himla mycket att se men det gör inget för SF är underbart! Jag ska verkligen ta vara på dessa sista dagar med familjen! Massa skoj ska hinnas med!

Halloween partyt i går blev jätte lyckat. Man ska verkligen vara i USA när det är halloween, gud vad alla och då menar jag verkligen alla klär ut sig. Den ena bättre än den andra. Själv var jag en strawberry dauquri som jag nämnt innan och brorsan hippi. Vi hade skoj!

  

Kommentarer :

#1: Sofie

Din kostym var verkligen jättefin! :) Halloween är galet.

Njut nu av SF, jag är avis!

Saknar dig...

Kramar

skriven
#2: maja

hahah ni är för roliga :D



Här är inget utlädnadsgrejs alls :)

skriven
#3: sirran

Hhahhaha Alskar bilderna! hoppas ni har det bra!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :