Filmdag..

Ja i dag har vi filmdag och bara slappar. Jag kan inte förstå det men jag är helt slut i min kropp. Jag vaknade halv ett i dag efter 12 h sömn..Så det var tur att jag inte åkte till San Francisco i dag som en del gjorde, jag behövde denna slappdagen. Det passar väldigt bra att ha slappdag med film på detta hotell för alla hotellrum har DVD spelare och det finns ett bibliotek med filmer man kan låna. Hotellet är ända sedan 1926 och väldigt mysigt. Det är med i något som heter historic hotels of america vilket betyder att byggnaden måste vara minst 50 år gammal.

Efter att ha sovit hela förmiddagen promenerade vi runt lite kring hotellet här i San Jose och fick lite friskluft. Efter det mathandling för att komma tillbaka till hotellet och kolla på första filmen som blev The hills have eyes, en skräckfilm som var bra. Efter det en tuppelur, middag och nu kollar de på P.S I love you som jag redan sett så jag passar på att blogga lite. Få se vilken film det blir sedan. Detta är verkligen inte jag att  bara slappa och kolla på film för det gör jag aldrig men måste säga att det varit riktigt skönt! Jag laddar batterierna inför familjens vistelse som kommer bli intensiv då jag vill hinna med så mycket som möjligt med dem..

Här är lite bilder från vårat mysiga hotell som har sååå sköna sängar så jag sover verkligen gott!

  
Badrummet och taket i badrummet.

Kommentarer :

#1: sirran

vad underbart det låter med en filmdag! det ska jag också ha snart!

ikväll ska jag träffa nina och jojjo innan de åker hem imorgon. Du hur ser ditt schema ut för julen? kan du ta dig in till NY nått? eller ska jag komma till dig? var kan jag se din show?



puss!

skriven
#2: sofie roberg

JA det har faktiskt varit skönt, behövde det. Du verkar också behöva en snart Siri..=) Jag kommer till Bridgeport 28/12 innan nyår och är ledig 3 dagar då, tänkte vi kunde ses då. Nyår är svårt att säga just nu för vi har många shower. Men vore skit skoj om ni också kom en dag och tittade! Puss Siri

skriven

Kommentera inlägget här :