Happy Halloween!

Ja i dag är det halloween vilket är väldig stort här i USA som alla vet..Vi har vårat stora party i kväll där alla kommer klä ut sig. Jag ska ta med brorsan som ska vara hippi så han får fira en riktig amerikansk halloween. Lovar visa bilder sedan.
 
Annars är allt bra här, kul att ha familjen här och bli lite ompysslad. Dock har jag varit väldigt upptagen med mycket jobb torsdag, fredag vilket var lite synd men inget att göra åt saken. Vi hade techrun i går för mig och Matvey för Aurora och prins Philip. Det är en repetition där allt är som i show med kläder och allt. Det gick ganska bra, helt annat med kläder och alla props (saker på isen tex träd och öppenspis). Vi har mer att jobba på innan vi är redo att göra det i show men det går defenitivt åt rätt håll för oss. Hade hoppats på att kunna göra det denna vecka då familjen är här men så blev det inte. Känns i och för sig bättre att låta det ta den tid det tar och göra det bra. Familjen har ju aldrig ens sett showen så det får nöja sig med tingeling. Förresten gjorde jag hag en dag för första gången (den onda tanten som ger äpplet till snövit), det var kul men inte lätt att få upp äpplet med de hemska händerna och masken..så hade lite problem med det men annars gick det bra, hoppas jag får göra det igen..

2 shower i dag och sedan halloweenparty i kväll och sacramento avslutas med 2 shower i morgon. Efter det väntar san francisco till onsdag då jag beger mig till Reno och familjen hem till Sverige..Längtar till SF och ledigt då dessa dagar har varit galna..

Hoppas alla får en revlig halloween och inte blir bortskrämda..=)
Här följer lite bilder från Napa Valley:

Första vineriet vi var på med guidad tur.

förska druvor hittade brorsan..

   
Bilder från turen som gick ner i en gruva där vinet tillverkas och lagras i dessa tunnor.


Napa var väldigt härligt som ni kanske ser på bilderna..

Kommentera inlägget här :