Längtar redan till San Francisco igen!

Ja jag vill verkligen tillbaka dit och det snart..Blev inte tid att åka dit i går men ska försöka åka in igen nästa vecka då vi är i San Jose som ligger ca 1 h i från + att jag ska dit igen när familjen kommer vilket är snart=) För att komma ut från hotellet i går åkte vi in till old oakland ist för att strosa runt lite där. Vi tänkte att city åtmonstone borde vara bättre men icke sa nicke.. Självklart  var det lite finare och mysigare men inget speciellt alls så besöker man inte oakland missar man absolut ingenting! Skönt att vara ute en stund iaf och jag och Matvey hade det bra ändå med lite rolig fotografering. Solen sken och det var faktiskt riktigt varmt, vädret är svårt nu då solen är jätte varm men i måndags i SF ville jag ha mössa och vantar på mig så kallt det var så det är inte lätt att veta vad man ska ha på sig...

Här är lite bilder från Oakland som verkligen gör namn för att vara ett Getto..Dock fick vi till en del bider som ser ok ut..=)


Är man konståkare så måste man ju självklart ta bild om man ser en is...

  Vem imeterar statyn bäst, jag eller Matvey??

Havregrynsgröt denna vecka och här första trädet med gula löv, fler och fler tecken på att hösten även kommer här..

Kommentera inlägget här :