Napa Valley och skydiving!

Ja i dag har hela familjen Roberg varit på bilsemester i Kalifornien och närmare bestämt Napa Valley och vinprovning. Vinprovningen var jätte bra och bilresan dit en upplevelse i sig..Napa ligger ca 1 h från Sacramento där vi är denna vecka. Är helt impad att vi fixade det så bra som vi gjorde då lokalsinne/kartläsning och köra bil i storstäder inte är våran grej så med tanke på det gjorde vi det riktigt bra! Napa är jätte vackert med fin natur och den guidade turen vi var på var jätte bra. Vinerna var riktigt goda så jag tror faktiskt det finns en rätt stor chans att jag blir vindrickare som min mor innan det är färdigt..=)

I går överraskade jag brorsan med att ge honom i julklapp att skydive. Vi var ett gäng som åkte i väg och Pontus visste inget innan vad han skulle göra. Snacka om första dag för honom i USA.. Men han gillade det liksom jag. Det var så coolt! Jag vill göra det igen! 

Vi har hunnit med mkt dessa 2 första dagar familjen är här. Kul att träffa dem! I morgon kväll väntar jobb och första showen för mig..

Här är lite bilder från skydivingen, mer kommer från napa en annan dag.


Kommentarer :

#1: Maja

Fan vad coolt :)



Kram o puss

skriven
#2: Sirran

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaa trodde aldrig att du skulle gora detta!!! crazy!

skriven

Kommentera inlägget här :