San Diego!

I dag har jag haft en bra dag och kommer somna helt ovaggad! Har inte gjort den stora grejen/överraskningen vi tänkte utan det blev andra planer ist men lovar att det kommer att bli av och då berättar jag vad det var..Vi har idag haft en hel dag vid havet som alltid är lika underbart. Jag kan aldrig få nog av det..Jag och Caroline har hyrt bil så började med att köra längs kusten upp till ett ställe som heter la jolla där vi paddlade kajak på havet in i grottor. Det var häftigt! Såg massor av sjölejon och det var även hajar i vattnet..(Jag fick panik när de sa det men de bits ej som var..) Efter 2 h paddling promenerade vi längs med havet då det var kyligt så för kallt att ligga och sola vilket också var härligt, fick många fina kort. Men eftersom jag älskar att bada så stannade vi en stund på en strand så jag gick ta mig ett dopp, fast det var kallt..Kanske 17grader men nu kan jag säga att jag badat även här=) Stränderna är otroligt fina i San diego! Vi har sedan kört runt en hel del och sätt oss omkring, man ser så mycket när man har bil så det är skönt i bland. Vi avslutade dagen med middag i old town som är en mexikansk litten by som var jätte mysig! Super god mat som fick mig att tänka på mexiko och längta tillbaka lite dit..Som sagt ett full späckad dag men härlig! Avslutar med lite bilder.
  
JA sjölejon och fåglar såg vi massor..

I dessa grottor paddlade vi..

Kommentarer :

#1: Mamma

Vad det ser härligt ut men lite farligt också med grottorna.. och HAJAR.. men fina bilder :)

Riktigt fin utflykt!

Jaha man får fortsätta vara nyfiken ändå då...

Må så gott Gumman och Lycka Till med showandet igen då!

Puss och Kram mamma.

skriven
#2: Richard

Jag har inte glömt dig SOFIE, följer dig varje dag, lite dålig på skriva är jag, har galet mycket på jobb :-(, Men oj så cool din värld är för tillfället hade gärna byt min tillvaro med dig...

2 veckor till thailands resan sen skall vi också få mysa lite..

Fortsätt njut nu Sofie, följer dig med spänning varje dag..

Bamse kram Richard

skriven

Kommentera inlägget här :