Sista från Bakersfield...

Här kommer ett sista inlägg från Bakersfield. Det var fullt upp sista dagen med 3 shower. Jag var tingeling igen en av dem och det tar mer tid och energi då jag laddar och är nervös på ett helt annat sätt då. Som tur var gick det bra, mycket bättre än förra veckan. Sue tyckte jag var jätte söt och att det var mycket bättre vilket var kul att höra. Ju mer rutin jag får ju bättre kommer det självklart att bli. Det jag behöver jobba med är självsäkerhet, självförtroende och fokusering på det jag gör. Jag måste lära mig se framför mig hur jag lyckas. Men det kommer förhoppningsvis att komma då jag blev first understudy för tingeling vilket betyder att jag gör det en gång i veckan minst. Sue avslutade med att säga att jag var “adorable“=)

Jag har även fått träffa en kiropraktor som tittade på min rygg. Han kunde inte riktigt säga vad det är då det behövs en riktig undersökning (detta var en som kom snabbt till ishallen). Antagligen är det blåmärke på revbenen från lyften vilket kan ta tid att läka. Han knäckte och höll på lite med andning och så, vet inte om det hjälpte men åtminstone någon som tittade på det. Jag ska förhoppningsvis träffa någon nu i veckan och få mer hjälp för det är ett måste! Hela gårdagen var fruktansvärd, det var vilja jag tog mig igenom showerna med..Men som sagt det gick bra och nu är det San Diego som gäller och 2 lediga dagar innan det är dags för första showen på onsdag.

Nu får jag börja planera för mina upplevelser i San Diego vilket ni kommer häpna över! Mer än så säger jag inte nu utan ni får vänta med spänning och höra vad jag har gjort…

Kommentarer :

#1: Mamma

Snacka om att vi blir nyfikna :)

skriven
#2: Mamma

Nyfiken var ordet ja :) Hoppas vi får höra snart vad det blev.

Kul att Tingeling gick bra. Alldeles rätt, du måste tro på dig själv bara, du klarar alltid mer än du tror :)

Hoppas du får hjälp med ryggen, lite vila kanske gör sitt till också.

Apropå vaccinering lyssnade pappa på "Fråga doktorn" ikväll och enligt dom var det helt klart mest fördelar med att vaccinera sig...

Kramar mamma. (Kul att vi hann höras lite i morse)

skriven

Kommentera inlägget här :