Sista från San Diego..

Ja nu är vi inne på sista showen här i San Diego. Vi har sedan en härlig bussresa framför oss på ca sisådär 8 timmar, vi åker 21.00 här i från och kommer fram till Oakland vid 5-6 i morgon bitti..Showerna har gått bra. Jag var glader (en av dvärgarna) för första gången i går och det gick bra. Det var rätt tufft men det är ett roligt nummer så jag vill gärna göra det igen. Jag var även tingeling i går som också gick bra. Jag fick inga notes efteråt utan Sue tyckte det var bra, kul. Jag fortätter jobba på min självsäkerhet för att bli tryggare i nummret för jag är fortfarande väldigt nervös när jag gör det. Jag tycker det är jätte kul iaf!

Oakland ligger 20 min från San fransisco så det blir antagligen en tripp dit under de lediga dagarna. Vet dock inte exakt vad jag ska göra då jag även ska dit om 2 veckor när kära familjen kommer, kan knappt vänta..Ska försöka göra andra saker nu som vi inte kommer att göra eftersom det finns så mycket att se där (många säger att SF är deras favorit stad i USA så vi får se vad jag tycker.. ) Sedan ska jag nog försöka ta det lugnt och planera lite inför familjens vistelse så vi kan få ut så mycket som möjligt av den. Jag längtar så..Vi har första showen på onsdag och totalt 9 st under veckan.

Tack för mig och San Diego som jag gärna kommer tillbaka till!

Kommentarer :

#1: Mamma

Apropå längta, gissa om vi längtar... :)

Kul att allt gått bra, hoppas du kan sova på resan iaf. Hoppas Oakland blir lika bra. Uppskattar om du hinner planera något. Blir roligt bara att få träffas :)

Tänk, snart ses vi, härlig tanke! :) Längtar Gumman.. Kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :