Slave auction..

Ja i dag har vi haft slave auktion för vårat halloween party vi ska ha nästa lördag. Det har det varje år och det innebär att alla nya är till förfogande för alla andra att bjuda pris på (precis som en auktion) Den man blir köpt av får uttnyttja en till precis vad den vill under 24 h någon gång under året. Det kan vara tex bära packningen på en resdag, tvätta åt en eller precis vad som helst. Pengarna som kommer in går till halloweenpartyt. Jag blev köpt för 100 dollar av Matvey, hoppas verkligen han är snäll mot mig och inte utnyttjar mig för mycket. Antingen kommer han vara super snäll eftersom han alltid är så snäll mot mig och bär min pacckning och allt eller så kommer han ge igen helt och hållet. Återstår att se...Totalt fick vi in 4 010 dollar så det blir förhoppningsvis ett hejdundrande party! Jag har fixat min halloween kostym med, jag ska vara en strawberry dauquri, vilket är väldigt passade då det är min favoritdrink..=)

I dag fick jag och Matvey visa vårat parnummer för Judy (chefen för alla Disney shower som bestämmer alla roller). Vi fick ju som sagt numret klart i veckan så har inte hunnit träna så mycket efter det men det var bara att visa och hoppas på det bästa. Visste inte om vi skulle köra på det lätta eller svåra lyftet då vi provade det svåra lyftet för första gången i dag innan. Det gick sådär, defenitift inte säkert. Men vi sattsade på det och det gick vägen. Vi klarade det i programmet ovh åkte jätte bra. Jag är så glad och stolt och känner mig jätte nöjd! De gillade det så vi ska fortsätta jobba med programmet nu. Jag behöver hjälp med det artistiska så jag kan framträda professionellt. Det är inte naturligt för mig och jag spänner mig lätt och och blir för koncentrerad + att det är svårt med par. Matvey fick jätte positiv kritiik så det var kul. Jag ska ta hans hjälp för att bli bättre! Detta är så kul och utvecklande, en utmaning jag ska anta!

Nu är vi klar med shower i Oakland och beger oss i kväll vidare till San Jose.
Vi hörs mer därifrån!
En trevlig start på veckan för er alla i Sverige! Själv ska jag ha 2 välförtjänta lediga dagar=)

Kommentarer :

#1: Lisette

Hej bästa Sofie!



Sååå kul att du ska vara en Strawberry D på Halloween...jag skrattade så när jag läste det för idag låg jag i soffan och tittade på massa kostymer inför nästa helg och så såg jag den, KLOCKREN! Jag kan däremot inte bestämma mig vad jag ska vara, du måste hjälpa mig! ses på skype vännen! Saknar dig! Och njuuut av dina lediga dagar!

Puss och kram

skriven

Kommentera inlägget här :