Sover som en prinsessa..=)

Ja gud vad jag sover..Dessa sängar är helt underbara så jag fortsätter sova som en stock. Vakande i dag halv tolv efter 11 timmars sömn. Så mycket som jag sovit denna vecka har jag nog aldrig sovit men det behövs nog!?Det har varit så skönt att ta det lugnt och äntligen försöka ta tag i det jag behöver göra, det är inte bara med planering..Allt tar väldigt mkt tid när man sitter på internet och letar saker men tror jag börjar hitta det jag ska för familjens besök, är ju en del som behövs förberedas..

Men jag har hunnit med lite sightsing även denna vecka..Jag var nämligen till Winchester mystery house i går. Det var häftigt! Det är ett gammalt enormt hus som Sara Winchester bodde i under 38 år och som hon renoverade konstant 24 timmar om dygnet med alla dess märkligeheter under den tiden. Huset han få 160 rum innan hon dog. Det finns ingen förklaring till varför hon inrede som hon gjorde eftersom hon dog och ingen har bott där efter henne. Det var verkligen ett mystiskt hus med dörrar som leder till ingenstans och trappor av olika dess slag. Mkt spännande!

Här följer lite bilder från huset som var enormt!
 Miniatyr modell av huset
 huset på riktigt

  
Inne i huset
  Magisk dörr och fönster

Kommentarer :

#1: Carin

Det ser ut som att du mår som en prinsessa :)) kram på dig!

skriven

Kommentera inlägget här :