Yosemite national park

Ja dit bar det av i onsdags då jag nämnde att vi skulle ut på ett äventyr. Det var väldigt vackert, vilken natur säger jag bara..Fick många otroligt fina bilder. Det blev mycket bilkörande och en väldigt lång dag. Jag hade önskat vi hunnit gå några av trailsen Man det blev inte av utan vi valde att se fler platser i stället och få mer underbara bilder. Parken är så stor att det tar flera timmar att köra genom den till de olika platserna. En annorlunda dag men vackert var det och naturen är alltid härlig att se! Ja jag kommer ju faktiskt från norrland så naturen är en del av mig..Den glöms lätt bort när man är ute och reser som jag gör så får man en chans tar jag den gärna.

Torsdag och fredag har jag bara tagit det lugnt vid hotellet. Solat och badat vid poolen, varit på gymmet och sovit en hel del. Jag har inte mått hundra bra så jag behövde vila. Som tur är har det faktiskt hjälpt och jag mår bättre. I kväll har vi haft en show och lördag och söndag är det 3 så helgen är späckad!

Hoppas allt är bra med er alla hemma! Visar några bilder från Yosemite park här.



Ser det inte härligt ut?! Fast här var det rätt kallt om man inte var i solen..

Kommentarer :

#1: Mamma

Det kan man kalla naturupplevelse :) Underbara bilder!

Sola och bada låter härligt :) Här har allt frusit bort i trädggården nu :(

Skönt med lite vila för dig. Hoppas du klarar dig från förkylningen nu när kroppen fått lite chans till återhämtning :)

Många kramar från ett kylslaget Bollnäs genom mamma :)

skriven
#2: Agneta

Ja så fint det var och vilket väder du verkar ha prickat in. Inte en dålig dag sen du kom till USA verkar det som?

Här är det höstrusk idag, skall plocka ner äpplen nu så att de inte blåser ner, skall bli storm läste jag idag.



Kramar från oss i huset Inga-Lill

skriven
#3: Sofie roberg

Ja det var verkligen en natur upplevelse! klockrent väder men som sagt kyligt här. har blivit så bortskämd med fint väder, det är nästan en självklarhet att solen skiner varje dag, vilket jag inte klagar på..Hoppas ni inte blåser bort i höststormen..tänker på er alla, köra familjer!



kram sofie

skriven

Kommentera inlägget här :