Bättre dag i dag=)

Ja i dag är det en mycket bättre dag för mig, tack och lov..Jag kan inte riktigt säga vad som skiljer men vissa dagar är man bara inte på topp..Normalt gillar jag inte traveldays då det är jobbigt med all packning..Men jag har sådan tur som fick hjälp av Matvey (killen jag åker par med). Han kom och knackade på min dörr i morse och frågade om han skulle hjälpa mig ner med väskorna vilket jag gärna tog emot. Bara en sådan enkel sak kan göra att dagen börjar bra. Det påminner mig om när man var liten och mamma eller pappa alltid bar ens väska och hjälpte torka skridskorna. Så hädanefter behöver jag inte gruva mig för det heller då han är min nya väskbärare=), så skönt!

Jag var som sagt jätte trött i går men något hände efter company meal så inför 3:e showen var jag mycket mer laddad för shBättre dag i dag=)ow. Jag stannade sedan på kvällen och åkte skridskor. Kan låta helt sjukt att hur kan man stanna och åka när man haft en hel dag på ishallen redan med 3 shower men på något sätt får det mig att koppla av och glömma allt vad gäller show. Då inser jag verkligen hur mycket jag älskar att åka skridskor.

I dag har vi 2 shower och det känns som ingenting. Bara roligt, jag försöker njuta så mycket jag kan för det är rätt coolt att åka för så mycket publik. I kväll bär det av mot Miami och sista veckan i Florida. Hoppas på fint väder så det ev kan bli lite beach. I kväll kanske det lir lite party då en tjej fyller år.

Här är en bild från opening night party på mig och Rie..

Kommentarer :

#1: Sofie

Cool klänning! ;)

skriven

Kommentera inlägget här :