Celebrations!

Ja det är namnet på den nya Disney showen vi såg i Lakeland i går. Den var jätte bra. Det är sådan stor skillnad att sitta i publiken och åka själv. Som åskådare var showen jätte bra men ska jag själv åka i en show så är min bättre i längden. Den passar mig bättre och det finns mer möjligheter där. Vi hade iaf en jätte bra kväll. Jag träffade på många kända ansikten och det var kul. Efer att ha varit i Mexiko har jag ju lärt känna en del nya personer + att många byter mellan showerna så en del från denna show åker där nu. När man väl varit i denna värld ett tag inser man att den inte är jätte stor. Förhoppningsvis får vi träffas alla igen då vi ska jobba tillsammans till veckan för något PR, skoj! En rolig kväll som avslutade en inte lika rolig dag. Jag fick nämligen stiga upp 7.30 på min lediga dag för att åka till banken och få mitt social security card. Men nu är det fixat och jag känner mig ännu mer amerikansk..Man fick välja mellan hur många motiv som helst för sitt kreditcard och tom bild på sig själv. Jag valde hello kitti som är en söt liten katt och står för ungefär gullig, söt, älsklig. Det tycker jag var passande och det stod något om att kvinnor gillar presenter och gåvor vilket fick mig att tänka på shopping och det ska ju kortet användas till..
 

Kommentera inlägget här :