Första showen avklarad!

Ja då har vi haft första showen för denna tour..Det gick riktigt bra trots en lång dag.. Vi startade dagen med PR kvart i sju i morse sedan har jag varit i full gång fram till nu 2.00 på natten då jag äntligen får sova. Var lite små nervös då vi haft så stora problem med att få till dressen till askungen när jag är susie (ena musen) vi har haft massor av extra träningar då vi inte lyckats en enda gång tidigare...Så det var på tiden och mycket riktigt fick vi till det. Det var så skönt! Ser ju inte alls bra ut annars och hela numret blir fel.. Han även till mimmifinalen som jag varit sen till flera gånger innan. Så det var min bästa show hittills så det känns jätte bra! Var riktigt kul också. Ska fortsätta så här, kan bara bli ännu bättre nu=)

Jag har sedan åkt skridsor med min nya partner efter kvällens show. Det går bättre och bättre så vi ska nog få i hop ett program till presentations nästa vecka..Trots att jag var dödstrött gick jag ändå ut en sväng för en drink då det slog över och blev min rumskamrats födelsedag i dag + att jag var värd att fira dagens show tyckte jag. Det blev dock 2 då jag blev bjuden på en av en okänd beundrare. Servetrisen kom med den till mig men sa inte vem den var i från och det lyckades jag aldrig lista ut för det var ingen från disney..

Nu ska jag sussa gott några timmar innan det är mera reharsals i morgon och sedan som tur är bara en show på kvällen..natti natt

Kommentarer :

#1: Lisette

Åhhh gumman vad skönt att det gick bra igår, du är BÄST! jag hann inte ens säga lycka till när vi pratade:( men som sagt på måndag har vi förhoppningsvis fått vår uppkoppling fixad! Har bara varit en massa krångel på senaste när vi har ringts=( Saknar dig vännen! Puss

skriven
#2: Mamma

Bra jobbat! Låter profsigt, ni sätter det när det gäller:)

Hoppas det funkar bra med din nya partner.

Lycka till i fortsättningen också!

Låter spännande med en okänd beundrare:) ( men du är väl rädd om dig )

Hälsa Grattis till din rumskamrat!

Kramar feån mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :