Full fart..

Ja här är det full fart därför det dröjt med inlägg..Men skriver en snabbis nu så ni vet att jag lever innan jag stupar i säng av trötthet..Ja det har varit 2 långa dagar..Torsdag reharsals först hela dagen sedan show på kvällen och efter det hade vi vårat opening night party på kvällen (alla shower har det efter första showen för kontraktet men vi sparade vårat en vecka då det var fullt upp förra veckan) nog för att jag hade önskat det varit en annan dag för i dag hade vi nämligen presentaions igen och sedan show nu på kvällen. Partyt var trevligt och presentations gick bra så det var skönt men nu är jag död..Jag och Matvey gjorde Aurora och prins Philip som vi bara tränat i en vecka. Men det gillade det jätte mycket och tyckte vi passade bra i hop så vi ska fortsätta jobba för det. Vi ska få hjälp med nummret och förhoppningsvis kan vi bli understady för det=) Det var kul att höra.

nu måste jag sova för i morgon är det 3 show day..
natti natt

Kommentarer :

#1: Mamma

Skönt att Du hör av dig så vi ser att allt är bra... Funderar allt lite extra när jag inte hör något på nån dag...:)

Låter som ett riktigt tufft tempo. Härligt att presentations gick bra och att ni hinner ha lite roligt också :)

Ikväll ska vi till Bia på middag allihop kl 17, kollar när jag kommer hem om du är inne nåt :)

Bia fyller år på mån. så du vet:)

Kram Mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :