Orlando!

Ja i dag har jag varit i Orlando igen. Vi reste ju till Tampa på måndag eftermiddag efter presentations, spenderade en natt där och sedan i går kväll åkte vi tillbaka till Orlando för att sova en natt där och vakna och ha PR i morse 7.00. Det var en stor reklamgrej där för TV som den nya showen skulle göra men så behövdes det fler personer så vi fick komma och förstärka. Drygt bara att behöva åka fram och tillbaka men det berodde på att detta kom i sista minuten och hotell och resa var redan bestämt sedan innan. Vi han vara ledig ett tag i går iaf och utforskade då Tampa lite. Berättar om det i nästa inlägg så det inte blir så långt denna gång..

PR:et gick bra iaf, fast det var tidigt. Jag vill nog inte bli filmstjärna iaf för det krävs mycket tålamod och det har ju inte riktigt jag ..(ni som känner mig väl vet det..) Det blir mycket väntan och ett antal tagningar innan det blir bra. Jag var en kinatjej från kinesiskt nyår, (showen heter ju celebrations så den innehåller massor av olika firanden och alla olika nummer var på isen samtidigt så det kändes som Disney world när man åkte runt på isen..) Min kostym och peruk var faktiskt rätt cool, dock blev det inga bra bilder..
  

Många tyckte jag passade i mörkt hår så det är kanske något jag får prova på igen?? Så summan av resan blev ändå bra då det var kul att få träffa Charlie en gång till. Efter det har vi haft två genrep så dagen har varit super lång..Nu faller jag trött i säng för att i morgon vakna 6.00 och ha PR igen. Sedan är det premiär på kvällen!

Kommentarer :

#1: Richard

WOoooooooo hhoooooooooo..

Det blir lätt att jobba idag efter att sett de bilderna....( 07.45 svensk tid) !!!!! Som maja hade sagt.. UUUUtttcccchhiii maaaaaammmaaa haaalleeelluja



Go girl....



Kram Richard

skriven
#2: Richard

Tycker om alla reklam om SATS... ser bra ut :-)

skriven
#3: Maja

Hahah richard är störd... :)



Tycker den stora bilden blev skitbra.. Looking hot as a chinese ;)



Kul att det händer så mkt för dig.. oroa dig inte för att inläggen ska bli för långa.. skriv på istället :)



Nu har jag städat, tvättat o käkat frukost.. snart är det skola... wihooo... kul och intressant.. men fantastiskt mycket mer avancerat... jämfört m a-kursen... lite nervig för att inte klara den.. men som du säger.. en sak i taget så ska det nog gå... :)



Kramar Maja

skriven

Kommentera inlägget här :