Poolen!

Ja det blev poolen i dag i stället för beachen. Tiden sprang i väg (som den alltid vill göra..) så jag beslöt mig för att ta poolen några timmar i dag och hoppas på att hinna stranden ev i morgon. Vi har en show 10.30 i morgon sedan en 19.30 så det är mycket tid där i mellan, nog för att jag skulle behöva en hel dag vid datorn och fixa allt jag ligger efter med.. + att jag måste till banken då det krånglar med mitt kort..Men det är ju så mycket härligare med sol och bad..Därför tänker jag sattsa på det i morgon sedan får det bli allvar resten av veckan..Måste ju ta vara på den sista sommaren här i Florida.

Fick precis reda på att jag ska göra tingeling på lördag. De börjar ta ut understadies nu så det betyder att jag är klar för tingeling, kul! Det betyder att jag kommer göra det en gång i veckan i fortsättningen + om hon är sjuk så är jag första reserv. Det blir lagomt för att få lite variering. Snövit och Aurora är inte bestämt än utan det får vi vänta med att veta. Förresten fick jag mitt paket med nya skridskor i kväll, ohoho..Får se hur det går..Det får ligga och vänta lite innan jag tar tag i det..För mycket annat att fixa först..Som sagt antagligen beachen i morgon så ni får hålla ut om det dröjer med inlägg sedan då jag har mkt att stå i..usch vad ska jag ta mig till?? Ett djupt andetag och lite sömn är nog det bästa för tillfället..!?

Lite härlliga bilder från poolen i dag..ser inte hel fel ut va?!

Utsikt från poolen

En av poolerna

Kommentarer :

#1: Mamma

Nej som sagt, det ser ju inte helt fel ut :) Det gör du rätt i, ta du vara på det sista av sommaren. Här är det definitivt höst!

Kul med Tingeling :) Hoppas det går bra med nya skridskorna, att de funkar med dina fötter :)

Hoppas vi kan höras något ikväll :)

Kram mamma.

skriven
#2: Maja

Shit vad härligt det ser ut... lika så beach bilderna :)



Kul att du blev tingeling :) Grattis!!



Kram o puss

skriven
#3: Sofie

Så gött det ser ut! :) Njut nu, Sofie.

Grattis till tingeling eller vad man ska säga. Kul! :D

Kramar

skriven
#4: Agneta

Visserligen skiner solen här också men jag hade hellre varit i Miami :) Kramar Agneta

skriven

Kommentera inlägget här :