Presentations is over=)

Ja nu är vi klara med presentations för denna gång. Så skönt! Det kändes som tävling...Vi var hela 7 st som skulle visa upp snövit. Vi började med uppvärmning sedan startade vi i ordning. Jag var nummer 3 ut vilket var tur för ni kan ju tänka er att höra samma musik 7 gånger i rad..Jag försökte verkligen se detta som en kul grej och inte som tävling så jag skulle slippa vara nervös men det var svårt..När jag värmde upp ville jag bara gå av isen och ge upp. Men så tänkte jag för mig själv att jag gör detta för att det ska vara kul och går det inte vägen denna gång kommer det fler tåg. Det är inget allvaligt som händer bara att jag inte får göra snövit. Men grejen är att jag vill det så gärna och jag har verkligen jobbat hårt för detta. Jag ville bara ha ett bra slut på det hela för det har varit väldigt mycket sista tiden. Eftersom jag är på princess classics slutar ju alltid alla sagor lyckliga och så även denna gång=) något hände när jag skulle åka på isen och jag kom helt in i rollen som snövit och gjorde bra i från mig. Var ju så nervös för hoppen som jag lätt missar när jag är nervös men jag klarade alla 3 bra och är nöjd. Självklart är det mycket kvar att jobba på för att efterlikna snövit för det är inte lätt men för nu är jag jätte nöjd. Hade inte kunnat göra bättre. Nu är det bara att vänta och se vad som händer men med lite tur kan jag bli understudy för snövit..

Härligt att reharsals är över och vi börjar snart vårt normala liv med show. En till presentation väntar om en vecka då jag förhoppningsvis ska göra aurora med partnern jag börjat åka med. Men det är jag inte lika nervös för då vi precis börjat och inte kan kräva så mycket i från. Nu är vi i Tampa och det är härligt, berättar om det i nästa inlägg för det har redan blivit långt, igen..Sorry!

Kommentarer :

#1: Maja

Grattis vad kul att det gick bra! :D



Kramar

skriven
#2: Mamma

Snyggt jobbat Sofie :) Rätt inställning, det går alltid fler tåg men visst är det skönt med sagor med lyckliga slut :)

Inget sorry, vi uppskattar dina inlägg och ser fram mot fler :)

Kul att vi hann höras snabbt. Lycka Till med showandet nu i Tampa och ha det så kul i Orlando ikväll igen och att PR går bra i morgon bitti :)

Kramar från familjen genom mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :