Snart klara i Orlando..

Ja i morgon har vi sista dagen av reharsals här i Orlando. Sedan väntar presentations måndag förmiddag innan vi sedan beger oss till Tampa där showerna sedan drar i gång. Det ska bli rätt skönt att reharsals är över men är dock väldigt nervös inför måndagen då jag ska presentera snövit, hag och tingeling. Jag vill också göra Aurora men då jag åkte med min partner( en rysk ny kille som är isdansare) i dag för första gången så känns det inte färdigt än. samtidigt är det nu man måste visa sig för alla understudies måste bestämmas nu eftersom showerna drar i gång. Ev kan vi göra det om en vecka då alla ändå inte hinner på måndag. Vi får se helt enkelt men det var rätt skoj iaf och det kan nog bli bra om vi fortätter träna. Ser fram emot morgon kvällen då den nya showen kommer upp hit då de ska börja sina shower i Orlando. Vilken tur jag har som får träffa Charlie igen=) (en tjej som jag var med i slutet på förra touren men som nu bytt show).

har inga roliga bilder från dagen men avslutar med en till från disneyworld då det alltid är roligt med bilder..Förresten sa jag aldrig vilka parker jag var i på disneyworld så för er som vill veta och känner till disneyworld var det: magic kingsom, hollywood studios och epcot. Alla var bra på sitt sätt!

En bild från fantasmic en jätte bra show vi avslutade en klockren dag med!

Kommentarer :

#1: Mamma

LYCKA TILL med alla presentations, hoppas det blir bra med din nya partner :)

Låter kul att ni ska jobba lite med den nya showen och att du får chans att träffa lite gamla bekanta.

Kramar och åter igen Lycka Till från mamma, pappa och Pontus :)

skriven

Kommentera inlägget här :