Closing night party!

Ja i går hade vi vårat closing night party för detta år. Det var mycket trevligt! Vi höll till på en mexikansk resturang där det var middag, drinkar, mingel och sedan lite dans. Jag älskar verkligen mexikansk mat och margeritas är så gott! Jag som älskar frukt är alla dessa drinkar perfekta för mig! Här är ett litet collage med bilder från kvällen. Vi hade priutdelning för olika utmärkelser under året som tilldelades genom en omröstning. Jag vann pris för Heinz ketchup award "For always making others wait"....Ja det är väl bara att inse att det är så..Men jag kan vara snabb om jag vill med! I söndags när jag var tingeling, ropade de 5 min och jag var fortfarande i makeup room ej klädd och ska på med peruk och alla delar av kostymen och stå på isen när de ropar 3 min då tingeling  är först ut...Tro det eller ej precis efter att de ropat 3 går jag ut mot isen så jag klarade det. Så detta pris tar jag med en nypa salt...

Kommentarer :

#1: Mamma.

Vad fina Ni är!!! Matvey så stilig i hatt...

Vad gäller priset så vann du väl för att Pontus inte var med... :)

Ha det sista veckan, snart syns vi :)

Kram mamma.

skriven
#2: Mamma.

Vad fina Ni är!!! Matvey så stilig i hatt...

Vad gäller priset så vann du väl för att Pontus inte var med... :)

Ha det sista veckan, snart syns vi :)

Kram mamma.

skriven
#3: Sirran

Herregud! Bara en vecka kvar gullet! Vad du har sett och varit med om mkt! Saknar dig!

skriven
#4: Maja

Hahah sofie du är underbar.. jag är tidsoptimist men du är ta mig f*n ett snäpp värre.. hahah



Se det som jag gör (som vill vara perfekt precis som du vill) alla dina "brister" gör din personlighet till det den är...rolig och speciell.. för vem tusan vill umgås med ett pretto :-D



Säger som din Mamma.. mkt fina kort och Matvey ser så stilig ut :-)



Nu syns vi snart... Alla tre ;-)



Take care och njut nu av sista veckan...

Puss o kram

skriven
#5: sofie roberg

Tack för alla gulliga kommentarer! Ja du har väl rätt Maja jag får vara glad för mina brister och tillgångar och jag måste ju ha lyckats rätt bra ändå då jag kan ha så många nära och kära som vill umgås med mig=)



Snart ses vi alla!

puss

skriven

Kommentera inlägget här :