Efter sol kommer regn..=(

Ja så kan man säga med..I kväll har det kommit in oväder här med massa regn. Vi som hade fått sådan härlig sommar här...Men det var kanske lika bra för jag blev lite bränd i solen..Vi har ändå massa show nu så vi är mest inne ändå. Fast solsken skadar aldrig..Men detta väder var extremt för här denna årstid. Så lite vår vore inte fel..

Nu måste jag hoppa i säng då det är PR i morgon bitti, hämtning 5.45..Usch så tidigt. Men jag lägger mig glad för vi gjorde lyft på isen för första gången sedan min ryggskada och det gick bra. Vi hoppas på att få i hop en liten video innan touren är slut för att visa vad vi kan..Bara att jobba på!

En gammal bild när jag och Matvey börjar göra lyft på golvet..

Kommentarer :

#1: Mamma.

...och efter regn kommer sol :) Låter ju betydligt roligare. Här regnar det också... :(

Förstår att Du är glad om det funkar att lyfta igen och det är vi också men kom ihåg vad doktorn sa... Var rädd om dig!

Varma kramar hemifrån till Er båda genom mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :